Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پارما 1 – اینتر 2؛ تداوم صدرنشینی با درخشش زوج سانچز و لوکاکو

© REUTERS / POOLSan Siro, Milan, Italy - February 27, 2020 Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez
San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2021
عضو شوید
اینتر موفق شد با شکست پارما جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی رقابت های سری آ مستحکم کند.

به گزارش اسپوتنیک، در آخرین دیدار هفته بیست و پنجم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، تیم‌های پارما و اینتر در ورزشگاه انیو تاردینی شهر پارما به مصاف هم رفتند و شاگردان کونته موفق شدند با نتیجه 2 بر یک میزبان خود را شکست دهند.

إنتر ميلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
ستاره اینتر بهترین بازیکن ماهِ سری‌آ شد + عکس

در این بازی، هر دو گل اینتر توسط الکسیس سانچز به ثمر رسید و هر دو پاس گل را هم روملو لوکامو داد، تا زوج الکسیس سانچز و لوکاکو با همکاری خوب خود در این بازی، به پیروزی اینتر کمک ویژه‌ای کرده باشند.

اینتر در این فصل از لیگ ایتالیا بسیار درخشان ظاهر شده است و اکنون مقتدرانه صدرنشین است و باید دید که در ادامه‌ی مسیر به چه شکل عمل خواهد کرد اما شاگردان آنتونیو کونته اگر به همین فرم ادامه دهند، می‌توانند به قهرمانی برسند.

این فصل از لیگ ایتالیا قدری متفاوت از فصول گذشته بوده و دیگر یوونتوس، یکه‌تاز و صدرنشین بلامنازع این رقابت‌ها نیست و اکنون اینتر و میلان هم به سطح خوبی رسیده‌اند.

اینتر با پیروزی دو بر یک مقابل پارما، صدرنشینی خود را تثبیت کرد و اکنون مقتدرانه در جایگاه نخست سری‌آ قرار دارد و 6 امتیاز بیش از میلان و 10 امتیاز بیش از یوونتوس دارد و مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала