Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بزرگ‌ترین ترس رونالدو از زبان حبیب نورمحمدوف

© Sputnik / Said TsarnaevRussian Mixed Martial Arts Fighter Khabib Nurmagomedov
Russian Mixed Martial Arts Fighter Khabib Nurmagomedov - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2021
عضو شوید
قهرمان مبارزات دستۀ سبک وزن جهان بزرگ‌‌ترین ترس فوق ستاره یوونتوس را فاش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دوستی حبیب نورمحمدوف و کریستیانو رونالدو آنقدر صمیمی است که این دو تقریبا روزانه با یک دیگر صحبت می‌کنند. این دو نفر پیش از این با یکدیگر عکس هم گرفته بودند اما مشخص نشده بود که نزدیکی رابطه آنها چقدر است.

Russian Mixed Martial Arts Fighter Khabib Nurmagomedov - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
حبیب نورمحمدوف: رونالدو اگر در داغستان به دنیا می‌آمد قهرمان UFC می‌شد

اکنون قهرمان مبارزات دسته سبک وزن جهان بزرگترین ترس فوق ستاره پرتگالی را فاش کرده است. با این وجود، نورمحمدوف در مصاحبه‌ای فاش کرد که او روزانه با رونالدو گفتگو می‌کند و همانگونه که گفته شد درباره بزرگترین ترس او نیز صحبت کرده است.

قهرمان بدون شکست داغستانی در این خصوص بیشتر گفت:«من و رونالدو تقریبا همه روز با هم صحبت می‌کینم. اما زمانیکه یکدیگر را ملاقات کردیم درباره انگیزه‌های ما و اینکه آنها از کجا می‌آیند به بحث می‌پردازیم. کریس به من گفت که پسرش می‌خواهد جانشین او شود. وقتی رونالدو بچه بود، تنها آرزویش داشتن یک چکمه ساده داشت اما اکنون پسرش همه چیز دارد».
حبیب صحبت‌هایش اینگونه ادامه داد:«رونالدو می‌ترسد که پسرش انگیزه و اراده مشابه او را نداشته باشد. همه با این اراده است که هدایت می شوند. این که تمایل به دست یابی به موفقیت ها را احساس کنید. وقتی همه چیز در اختیار دارید طبیعتاً یافتن انگیزه مناسب نیز دشوار خواهد بود».

دارنده کمربند قهرمانی دسته سبک‌وزن سازمان UFC چندی پیش گفته بود اگر کریستیانو رونالدو در داغستان به دنیا می‌آمد، قهرمان یو‌اف‌سی می‌شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала