Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش امیدها به حضور بنزما در دربی

© REUTERS / Susana VeraФутболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2021
عضو شوید
کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید، امروز در تمرینات گروهی اشتراک کرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن در دربی بازی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل و در جریان پیروزی 0-2 رئال مادرید برابر والنسیا، کریم بنزما ستاره فرانسوی کهکشانی‌ها مصدوم شد و سه دیدار آخر این تیم را در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا از دست داده است.

بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
رئال بدون بنزما ماشین گلزنی‌اش خاموش نیست، دربی فرصت باخت برای زیدان نیست

این بازیکن از سه روز قبل تمرینات انفرادی را آغاز کرده و به نظر می‌رسد که از مصدومیت رهایی یافته است. بازگشت بنزما اما به میادین ممکن چند روز دیگر را در بر بگیرد زیرا او هنوز به شرایط ایده‌آل خود نرسیده است.

رئال مادرید که قرار است یکشنبه در ورزشگاه واندا میترو پولیتانو به مصاف اتلتیکومادرید صدرنشین جدول لالیگا برود، امیدوار است این بازیکن گُلزن خود را در اختیار داشته باشد و خط حمله تیم را رهبری کند.

به نظر می‌رسد که باز نزدیک شدن به برگزاری این دیدار مهم، امیدهای رئال مادرید برای حضور این ستاره فرانسوی در دربی افزایش یافته است زیرا او امروز در تمرینات گروهی حضور پیدا کرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن در دربی بازی خواهد کرد.

از سویی هم کارواخال، ماریانو، هازارد و راموس در تمرینات گروهی حضور پیدا نکردند و غیبت هر چهار نفرشان در بازی یکشنبه قطعی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала