Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: دربی مادرید؟ برای ما دیدار برابر اوساسونا اهمیت دارد

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2021
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا، در کنفرانس خبری قبل از دیدار با اوساسونا حضور پیدا و در موارد مختلف با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد یکشنبه بارسلونا در چارچوب هفته بیست‌وششم لالیگا، در ورزشگاه رینو د ناوارو مهمان اوساسونا است و دیدار نسبتاً راحتی در پیش دارد.

بارسا با توجه به این که دربی مادرید نیز در این هفته برگزار خواهد شد، نیاز شدید به پیروزی دارد تا فاصله امتیازها را با رقبای اصلی کمتر سازد.

رونالد کومان سرمربی بارسلونا، دقایقی قبل در کنفرانس خبری این دیدار حضور پیدا و در موارد مختلف با خبرنگاران صحبت کرد.

او در مورد دیدار فردا شب گفت:" بازی بسیار مهمی است چون می‌دانیم که روز یکشنبه بازی رئال و اتلتیکو مادرید است و ممکن یکی از آن ها یا هر دو امتیاز از دست بدهند. پیروزی برای بازی فردا مهم است و اوساسونا حریف بسیار قدرتمندی در خانه است و باید آماده باشیم".
کومان در مورد دربی مادرید گفت:" اولین چیز بازی خود ما خواهد بود. نباید فراموش کنیم که باید در بازی فردا برنده باشیم و مهم‌ترین چیز نگه داشتن تیم در اوج و جلوگیری از از دست دادن این روند است".

سرمربی بارسا در مورد پیروزی برابر سویا و صعود به فینال کوپا دل‌ری گفت:" این درست است که اخیرا نتایح خوبی کسب کرده‌ایم و بخصوص بازی با سویا و کامبک مقابل آن‌ها به ما روحیه زیادی داده است. باید فعلا روی بازی فردا تمرکز کنیم و از روز دوشنبه به بازی مقابل پاریس فکر خواهیم کرد".
وی در مورد تداوم پیروزی‌های تیمش گفت:" باید واقع باشیم نمی‌توانیم در مورد احتمال بردن در بازی‌ها کار خاصی انجام دهیم. ما باید فقط مسیری که امروز داریم را ادامه دهیم و این کار خودش دشوارترین کار است. تیم در حال انجام کار باورنکردنی است و امیدوارم که در پایان فصل بتوانم بگویم که عملکرد خوبی داشته‌ایم و عناوین خوبی کسب کرده‌ایم".

کومان در مورد تغییر شرایط خط دفاعی تیمش نیز صحبت کرد و چنین گفت:" اخیرا وضعیت این پست تغییر کرده و اشتباهات زیادی نداشته‌ایم . با سیستم سه دفاعه ما در خط دفاعی احساس امنیت بیشتری می‌کنیم و توانسته‌ایم به حریفان فشار بیشتری بیاوریم و پیروزی شویم".
او در پایان در مورد آینده‌اش نیز صحبت کرد و گفت:" این در دست من نیست. تنها چیزی که می‌دانم این است که تا چند سال دیگر اینجا قرارداد دارمو دو روز دیگر رییس جدیدی خواهیم داشت و باید با او راه را پیش برویم. من خودم حضور دارم، در فینال کوپا دل‌ری هستیم و می‌توانیم یک جام مهم کسب کنیم و بقیه چیزها از کنترل من خارج است".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала