Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت دخیا در دربی شهر منچستر به دلیل یک اتفاق بسیار خوب + عکس

© Sputnik / Vitali Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Spain's goalkeeper David de Gea points during a friendly match between Tunisia's and Spain's national soccer teams ahead of the World Cup in Krasnodar, Russia, June 9, 2018
Spain's goalkeeper David de Gea points during a friendly match between Tunisia's and Spain's national soccer teams ahead of the World Cup in Krasnodar, Russia, June 9, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2021
عضو شوید
داوید دخیا دروازه‌بان اول منچستریونایتد، به دلیل به دنیا آمدن نخستین فرزندش به اسپانیا سفر کرده و به همین دلیل دیدار برابر منچسترسیتی را از دست خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، یکشنبه شب هفته پیشرو و در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد، در ورزشگاه اتحاد دربی شهر منچستر را برگزار خواهند کرد و تیم اول و دوم جدول به مصاف هم خواهند رفت.

در این دیدار مهم که از هر لحاظ بسیار حساس است، داوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد حضور نخواهد داشت زیرا او به دلیل به دنیا آمدن نخستین فرزندش به زادگاهش سفر کرده است.

نخسین فرزند دخیا که دختر است، به دنیا آمده و این بازیکن اسپانیایی با اجازه باشگاه مدتی را در کنار خانواده سپری خواهد کرد.

دخیا و ادورنه امروز عکسی از دست فرزندشان را منتشر و اسم وی را هم اعلام کردند. ادورنه در صفحه اینستاگرامش نوشت:" یانای، 4-3-2021."

به این ترتیب دخیا که دیدار قبلی یونایتد را نیز به همین دلیل از دست داده بود، در دیدار برابر سیتی نیز غایب خواهد بود و دین هندرسون درون دروازه‌ شیاطین سرخ خواهد ایستاد.

View this post on Instagram

A post shared by Edurne (@edurnity)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала