Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوویچ: بازگشت به رئال؟ هر اتفاقی ممکن است بیفتد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر یوویچ
یوویچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
عضو شوید
لوکا یوویچ ستاره صربستانی رئال مادرید که به صورت قرضی در اینتراخت فرانکفورت توپ می‌زند، در گفت‌وگو به نشریه بیلد احتمال بازگشت به مادرید را رد نکرد.

به گزارش اسپوتنیک، لوکا یوویچ تابستان گذشته و پس سپری کردن یک دوره ناکام در رئال مادرید، به اینتراخت فرانکفورت به صورت قرضی بازگشت و در حال حاضر از حضور در این تیم آلمانی لذت می‌برد و همچنان می‌درخشد.

یوویچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2021
یوویچ هم‌چنان می‌درخشد

این ستاره صرب که هرگز درخشش خودش در آلمان را در اسپانیا تکرار کرده نتوانست، امروز در گفت‌وگویی با بیلد، احتمال بازگشت به مادرید را رد نکرد.
او در این گفت‌وگو در موارد مختلف صحبت کرد و مدعی شد که بازگشت به اینتراخت فرانکفورت تصمیم درستی بوده و همه چیز در آلمان برای او مناسب است.

یوویچ در مورد وضعیت گفت:" من طی دو سال گذشته خیلی بازی نکرده بودم، بنابراین اولین کاری که باید انجام می‌دادم این بود که روی تناسب اندامم کار کنم. من همیشه تا جایی که می‌توانم تمرین می کردم و تا خودم را به آمادگی کامل برسانم. هنوز هم به صورت کامل آماده نیستم، البته در سطحی که قبلاً بودم. هنوز توانائی لازم را ندارم تا 90 دقیقه کامل بازی کنم. اما سعی می کنم هرچه زودترشرایط را تغییر دهم. هر روز احساس بهتری دارم  و فکر می‌کنم در مسیر درست قرار دارم".
او در مورد بازگشت به اینتراخت فرانکفورت گفت:" من فکر می کنم بازگشت به اینجا را می‌توان پیشرفت دانست و شکی نیست که این حرکت درستی برای من بود زیرا در اینجا چیزهای زیادی برای من مناسب است. اما نکته اصلی این است که تیم موفق است. اگر تیم خوب باشد، این برای من نیز خوب است. هر بار که تیم برنده می‌شود برای من یک قدم به جلو است. مطمئناً من دوست دارم در آن نیز نقشی داشته باشم و به تیم کمک کنم".

ستاره صرب در مورد آینده گفت:" وقتی فصل تمام شود به آن فکر می‌کنم. در حال حاضر من فقط به اینتراخت فکر می‌کنم و می‌توانم در بازی های بعدی خوب بازی کنم. اساساً همه چیز ممکن است، زیرا شما هرگز نمی‌دانید در فوتبال حرفه ای چه اتفاقی می‌افتد".
یوویچ در مورد حضور در ترکیب ثابت اینتراخت فرانکفورت گفت:" وقتی من به اینجا آمدم، از همان ابتدا کاملاً مشخص بود که آن‌ها علاقه‌مند اند تا تناسب از لحاظ فزیکی تقویت شوم. حالا من مداوم با مربی در تماس هستم. تیم در حال موفقیت است و سیستم بازی خوب کار می‌کند، بنابراین قابل درک است که سبک تغییر زیادی نخواهد کرد. اما من فکر می‌کنم می‌توانم نقشی در تیم پیدا کنم. ما تا پایان فصل بازی‌های داریم و می‌توانم در ترکیب ثابت قرار گیرم".

یوویچ در حالی به تیم اینتراخت فرانکفورت بازگشته که آندره سیلوا مهاجم پرتگالی این تیم در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد و توانسته با 19 گُل زده در رده دوم جدول بهترین گُلزنان بوندسلیگا قرار گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала