Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیمئونه: به دنبال ضربه زدن به حریف خواهیم بود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر سیمئونه
سیمئونه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
عضو شوید
دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید در کنفرانس خبری قبل از دیدار با رئال مادرید حاضر شد و مدعی شد که دیدار فردا بسیار ارزشمند است و بازی‌های زیادی از لالیگا باقی‌مانده است.

به گزارش اسپوتنیک، حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وششم رقابت‌های لالیگا، یکشنبه شب در ورزشگاه واندا میترو پولیتانو میان دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید، برگزار خواهد شد و ضمن این که فوتبال دوستان شاهد دربی شهر مادرید خواهند بود، رقابت جذابی میان دو تیم صدرنشین و سوم جدول را نیز شاهد خواهند بود.
دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید، ساعتی قبل در کنفرانس خبری این دیدار حاضر شد و در موارد متخلف صحبت کرد.

او در مورد این دیدار گفت:" لالیگا تورنمنت بسیار زیبایی است و همه تیم‌های بزرگ به دنبال جایگاه های بهتر در جدول هستند. این بازی ارزشمندی است. یک دیدار مستقیم بین دو تیمی است که برای جایگاه های مشابه می جنگند اما این بازی سه امتیاز دارد. هنوز خیلی از لالیگا مانده است و سعی می کنیم که بازی را به شکلی حرکت بدهیم که بتوانیم به حریف ضربه بزنیم".
سیمئونه در مورد زوج سوارز گفت:" ژائو و کورئا، هر دو به شکل درست تمرین کرده اند. هر دو مشخصه‌های متفاوتی دارند. آنخل سبک پویاتری به بازی تیمی ما می‌دهد و ژآئو یک استعداد خاص است که می‌تواند دست به کارهای بزرگی بزند. رقابت خوب و سالمی با هم دارند. هر دو می‌توانند بازی کنند. یکی فیکس می شود و دیگری نیمکت نشین اما هر دو بازی می‌کنند".
او در مورد افزایش امتیاز در صورت پیروزی گفت:" من به اعداد نگاه می‌کنم و می‌بینم که ده هفته پیش می‌گفتند که بتیس شانسی برای سهمیه لیگ اروپا ندارد و حالا خوب رقابت می‌کنند. ده هفته پیش فاصله ما با رئال و بارسا زیاد بود و حالا شرایط خوبی دارند. همه بازی‌ها مشکل هستند و به مسیرمان ادامه می دهیم".
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала