Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسیاس: برای رسیدن به قهرمانی باید در دربی پیروز شویم

© © UEFA Simon Hofmann - UEFA/UEFA via Getty ImagesИспанский футболист Икер Касильяс
Испанский футболист Икер Касильяс - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
عضو شوید
ایکر کاسیاس سنگربان سابق رئال مادرید، مدعی شد که کهکشانی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی، نیاز به پیروزی برابر اتلتیکومادرید دارند.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکومادرید فردا شب در ورزشگاه واندا میتروپولیتانو و در دربی مادرید، میزبان رقیب همشهری خود رئال مادرید است و برای افزایش شانس خودش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا، نیاز به پیروزی در این دیدار دارد.

توني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
فهرست بازیکنان رئال برای دربی مادرید؛ غیبت راموس و بازگشت بنزما + عکس

رئال مادرید نیز برای ماندن در کورس قهرمانی و دفاع از عنوان خودش به پیروزی در این دیدار می‌اندیشد و شاگردان زیدان تلاش خواهند کرد تا همانند دیدار رفت، شاگردان زیدان را شکست دهند.
با توجه به بحران مصدومیت و فُرم نچندان خوب رئال مادرید، بسیاری از کارشناسان شانس اتلتیکو را برای پیروزی در این دیدار بیشتر می‌دانند اما کاسیاس معتقد است با وجود وضعیت خوب روخی بلانکو، کهکشانی‌های برای قهرمانی باید در این دیدار به برتری برسند.

او در این مورد گفت:" امیدوارم یک مسابقه زیبا را تماشا کنیم و هواداران از مشاهده آن لذت ببرند. تقابل های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید همواره جذاب هستند. البته من امیدوارم که رئال مادرید پیروز شود تا فاصله را در صدر جدول کاهش داده باشد زیرا اتلتیکو واقعاً شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد. ما احتیاج خواهیم داشت به آن ها نزدیک شویم تا برای کسب قهرمانی امیدوار باشیم".

این در حالی‌ست که رئال مادرید در دیدار رفت در ورزشگاه آلفردو دی استفانو، برابر اتلتیکو به برتری رسیده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала