Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی لغو شد + عککس

© REUTERS / Luisa GonzalezSorteo de la Copa América 2020
Sorteo de la Copa América 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
عضو شوید
به دلیل عدم موافقت باشگاه‌ها، مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، در منطقه آمریکای جنوبی لغو شد.
به گزارش اسپوتنیک، قرار بود مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، در منطقه آمریکای جنوبی، در اواخر ماه مارچ برگزار شود و تیم‌ها به مصاف حریفان شان بروند، اما باشگاه‌ها به دلیل این که بازیکنان شان پس از سفر به کشورهای شان مجبور به سپری کردن 10 روز در قرنطینه بودند، با برگزاری این مسابقات مخالفت کردند و مدعی شدند که به تیم‌های ملی بازیکن نخواهند داد.
پس از مشخص شدن موضع باشگاه‌ها، سران کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، جلساتی را به روزهای جمعه و شنبه برگزار کردند تا راه حلی برای این موضوع پیدا کنند.
کنمبول که به برگزاری این مسابقات در زمان معینه اصرار داشت، ظاهراً راه حلی درست و قابل قناعت برای باشگاه پیدا کرده نتوانست و دقایقی قبل اعلام کرد که این مسابقات در ماه مارچ لغو شده است.
در بیانیۀ کنمبول که لغو این مسابقات را تایید می‌کند، آمده است:" فیفا با هماهنگی این نهاد و انجمن های عضو، زمانبندی مجدد برگزاری مسابقات را در آینده اعلام خواهد کرد. به زودی گزینه‌های مختلف برای برگزاری مسابقات مورد بررسی قرار خواهد گرفت".

این در حالی‌ست که کنمبول تلاش‌هایی برای برگزاری این دیدارها در قاره آسیا نیز انجام داد که مورد قبول بازیکنان قرار نگرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала