Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا پس از پیروزی: بارسا به تمامی سختی‌ها غالب خواهد شد؛ مسی عاشق باشگاه است!

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
عضو شوید
رییس جدید باشگاه بارسلونا پس از پیروزی در انتخابات این باشگاه امیدوار بر حل مشکلات این باشگاه و ماندن فوق ستاره این تیم صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رییس پیشین باشگاه بارسلونا با کسب بیشترین رأی در انتخابات ریاست این باشگاه برای دومین بار اداره امور بارسایی‌ها را برعهده گرفت.

لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
خوان لاپورتا رسما رییس باشگاه بارسلونا شد + عکس
او پس از پیروزی‌اش به سمت رییس باشگاه بارسلونا ابتدا در خصوص آینده لیونل مسی در این باشگاه گفت:«امروز یک پسربچه که 20 سال پیش نخستین بازی خود را برای بارسلونا انجام داد در انتخابات رای داد».
لاپورتا در ادامه گفت:«مسی به همراه پسر خود در انتخابات شرکت کرد و این همان اظهارات ما را نشان می‌دهد و آن این است که لیونل مسی عاشق بارسلونا است. این یک مسئله بسیار پرمعنی است، ما کار می‌کنیم و در نتیجه او در بارسلونا ادامه خواهد داد چیزی که همه ما میخواهیم».
رییس جدید باشگاه کاتلانی‌ها در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به حل مشکلات این باشگاه گفت:«این خانواده بزرگ یعنی بارسلونا برتمامی مشکلات و سختی‎‌ها غلبه خواهد کرد و با خوشبینی به اهداف خود خواهد رسید. بیایید که هیچ کدام از ما رنج نبریم و نگران نباشیم و بگذارید اعضا صاحبان باشگاه باشند».

لاپورتا در ساعات اولیه برگزار انتخابات اعلام کرد در صورت پیروزی همین امروز با خورخه مسی، پدر و مدیربرنامه‌های لیونل مسی تماس خواهد گرفت تا از او برای آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد فرزندش دعوت به عمل آورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала