Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: تا آخرین دقیقه به بازگشت امیدوار بودیم، تا انتها راه زیادی مانده

© AFP 2023 / Glyn KIRK Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017
Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
عضو شوید
زین‌الدین زیدان پس از تساوی خارج از خانه شاگردانش به هواداران رئال مادرید وعده داد که تیم‌ محبوب‌شان تا زمانی که شانس داشته باشد برای دفاع از قهرمانی‌اش در لالیگا خواهد جنگید.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید یکشنبه در هفته بیست و ششم لالیگا برابر اتلتیکومادرید یک بر یک مساوی کرد.

اتلتیکو مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2021
دوئل سوارز و بنزما برنده نداشت؛ نتیجه‌ دربی به سود بارسا شد
زین الدین زیدان، پس از پایان این دیدار گفت:«نیمه اول به حریف تعلق داشت و نیمه دوم به ما. در پایان بهترین و مهم‌ترین مسئله این بود که نیمه دوم را در اختیار گرفتیم. این هدف ما برای پیش‌روی بود. می‌دانیم که راه زیادی تا انتها مانده و و تا انتها هم می‌جنگیم. هم چیز می تواند تغییر کند. می‌دانیم که می‌توانیم همه چیز را بهبود ببخشیم. مهم‌ترین نکته این است که نیمه دوم به ما تعلق داشت».

 شب گذشته و در جریان دیدار اتلتکو مادرید و رئال مادرید در یک صحنه توپ به دستان فیلیپه برخورد کرد و بسیاری اعتقاد داشتند داور بازی باید پنالتی بگیرد اما چنین اتفاقی رخ نداد. داور بازی، آلخاندرو هرناندز صحنه را حتی بازبینی کرد اما رای به پنالتی نداد.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌های مادرید در این خصوص گفت:«مانند همیشه خودم را وارد این مسائل نمی‌کنم. می‌دانیم که داور کار سختی دارد. باید به تصمیم گرفته شده احترام بگذاریم و این وظیقه ما است. می‌دانیم که تحت هر شرایطی، سخت بود. تصمیم گرفته شده،‌ مسئولیت داور بود. بازیکنان می گفتند پنالتی بوده اما داور این‌گونه اعتقاد نداشت».

رئال مادرید شب گذشته در مصاف با اتلتیکو به یک تساوی ارزشمند دست یافت چرا که تیم زین الدین زیدان تا اواخر مسابقه با گل لوئیس سوارز از حریف خود عقب بود اما نهایتاً کریم بنزما موفق شد کار را به تساوی بکشاند تا امید های لوس بلانکوس برای فتح لالیگا همچنان زنده بماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала