Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز کومان به یونایتد؛ ستاره فرانسوی بایرن پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرد

© AFP 2023 / Franck FifeKingsley Coman
Kingsley Coman - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
عضو شوید
کینگزلی کومان اولین پیشنهاد تمدید قرارداد بایرن مونیخ را رد کرد و این می‌تواند چراغ سبزی برای منچستریونایتد باشد که به دنبال این بازیکن فرانسوی است.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد فعلی کینگزلی کومان ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، با این تیم تا پایان سال 2023 اعتبار دارد اما قهرمان بوندسلیگا به دلیل علاقۀ تیم‌های مطرح لیگ برتری، به دنبال تمدید قرارداد با این بازیکن است.

باواریایی‌ها اخیراً به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه کردند اما این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد را به دلیل دست مزد هنگفت رد کرده است.

دستمزد فعلی این بازیکن 140 هزار پوند در هفته است و این بازیکن می‌خواهد در قرارداد جدیدش این مبلغ به 260 هزار پوند افزایش یابد.

براساس گزارش سپورت میل، پیشنهاد آخر بایرن مونیخ که از سوی کومان رد شده است، سه ساله با افزایش اندک دستمزد بوده که زیاد برای زننده گُل فینال لیگ قهرمانان در سال 2020، جذاب نبوده است.

کارشناسان نقل‌وانتقالات، این موضوع را نشانۀ برای منچستریونایتد که به دنبال این بازیکن فرانسوی اند، می‌دانند و مدعی اند که شیاطین سرخ در صورت عدم تمدید قرارداد این بازیکن با بایرن، برای جذب او در تابستان اقدام خواهند کرد.

از سویی هم بایرن‌ مونیخ با توجه به جدایی آلابا در پایان فصل، درس بزرگی گرفته است و این بار اجازه نخواهد داد تا یک بازیکن ارزشمند را به راحتی از دست خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала