Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور رییس جدید بارسا در باشگاه و ملاقات با بازیکنان و کادر فنی + عکس‌/ویدیو

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا برای نخستین‌بار پس از انتخاب به عنوان رییس باشگاه بارسلونا، در مقر باشگاه حاضر شد و با کادرفنی تیم اصلی، تیم B، تیم زنان و برخی بازیکنان ملاقات کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد امروز و پس از پایان روند رأی‌دهی، نتیجۀ انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا مشخص شد و طبق انتظارها « خوان لاپورتا» به عنوان رییس جدید کاتالان‌ها معرفی شد.

لاپورتا که پیش از این در فاصله سال‌های 2003 تا 2010 نیز رییس این باشگاه بود، از مجموع نزدیک به 52 هزار رأی اعضای باشگاه، نزدیک به 30 هزار رأی (نزدیک به 58 درصد آرا) کسب کرد و برای شش سال آینده رییس باشگاه بارسلونا خواهد بود.

او پس از جشنی کوچکی که از سوی تیم کاری و طرفدارانش برگزار شده بود، به کار آغاز کرده و راهی مقر باشگاه شد تا وضعیت آشفته کاتالان‌ها را سر و سامان دهد.

او در نخستین ساعات کاری خود با کادرفنی تیم اصلی، تیم B، تیم زنان و برخی بازیکنان ملاقات کرد و مشکلات و چالش‌ها را از نزدیک بررسی کرد.

او در این ملاقات رفتار بسیار دوستانه با همه و به خصوص با کومان داشت و به نظر می‌رسد که او از حضور مرد هالندی در این باشگاه راضی است و او به کارش ادامه خواهد داد.

لاپورتا در حالی به عنوان رییس جدید با اعضای اصلی باشگاه دیدار می‌کند که این تیم از چند ماه به این سو رییس نداشت و از سوی کادر مدیریتی موقت اداره می‌شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала