Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولویت‌های کاری رییس جدید بارسا: متقاعد کردن مسی، مدیریت بحران مالی و لاماسیا

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا، رییس جدید باشگاه بارسلونا در نخستین روزهای کاری خودش تلاش خواهد کرد تا مسی را به ماندن در این باشکاه متقاعد سازد و بحران مالی را مدیریت کند.

به گزارش اسپوتنیک، دوران جدیدی برای باشگاه بارسلونا آغاز شده زیرا بامداد دوشنبه پس از پیروزی در انتخابات، دور دوم ریاست خوان لاپورتا به عنوان رییس جدید باشگاه تایید شد و این وکیل مدافع سابق برای 6 سال کاتالان‌ها را مدیریت خواهد کرد.

Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
حضور رییس جدید بارسا در باشگاه و ملاقات با بازیکنان و کادر فنی + عکس‌/ویدیو

او که امروز کارش را آغاز کرد، کارهایی زیادی برای انجام دادن دارد و تلاش خواهد کرد تا وضعیت باشگاه را بهبود بخشد.

اما اولویت‌های کاری او مشخص است و در نخسین گام باید برای ماندن مسی در این باشگاه چارۀ بسنجد.

او که در طول مبارزات انتخاباتی‌اش تاکید زیادی بر این موضوع داشت، احتمالاً از فردا برای این امر تلاش خواهد کرد و با خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه‌های این بازیکن مذاکرات را آغاز خواهد کرد.

دومین کار مهم لاپورتا، توجه به لاماسیا است که در چند سال گذشته از دوران درخشانش فاصله گرفته و دیگر خبری از درخشش ستاره‌های این اکادمی خوش‌نام و اوج‌گیرشان در دنیای فوتبال نیست.

این موضوع برای لاپورتا و باشگاه به این دلیل مهم است که در دور ریاست قبلی او، لاماسیا ستاره‌های بسیار درخشانی چون مسی، ژاوی، اینیستا... به دنیای فوتبال معرفی کرد و به نظر می‌رسد که هنوز این باشگاه همچون معدنی در این زمینه محسوب می‌شود که نیاز به واکاوی و کار دارد.

سومین کار مهم رییس جدید باشگاه بارسلونا، مدیریت بحران مالی بلوگرانا است و لاپورتا مجبور است تا راه حل مناسبی برای این موضوع جست‌وجو کند.

او در نخستین گام برای مدیریت بحران مالی، باید بازیکنانی بزرگی که با سیاست‌های تیمی هماهنگ نیستند و دستمزد‌های هنگفتی دریافت می‌کنند، بفروشد تا هزینه‌ها را کاهش دهد.

لاپورتا همچنان برای پرداخت دستمزد بازیکنان و قروض باشگاه، به دنبال چند حامی مالی نیز خواهد بود و تلاش خواهد کرد تا راه‌هایی جدید برای به دست آوردن پول جست‌وجو کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала