Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناکامی ستاره برازیلی در جلب اعتماد زیدان

© REUTERS / Susana VeraФутболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
عضو شوید
وینیسیوس جونیور ستاره برازیلی رئال مادرید، همچنان در ترکیب ثابت زیدان جایی ندارد و تلاش‌ها او در این زمینه ناکام بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، وینیسیوس جونیور ونگر جوان و برازیلی رئال مادرید، در چند بازی آخر این تیم درخشش خوبی داشته و در بازی برابر سوسیداد موفق شد گُل تساوی بازی را به ثمر برساند.

وینیسیوس جونیور      Футбол. Лига чемпионов. Матч Реал Мадрид - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
وینیسیوس به رکورد 100 بازی با پیراهن رئال مادرید رسید + عکس

این بازیکن هر باری که در زمین حضور داشته، چه در کارهای دفاعی و تهاجمی نقش مؤثری داشته و نشان داده که شایستگی حضور در ترکیب ثابت رئال مادرید را دارد.

اما با وجود مصدومیت هازارد، این بازیکن جای در ترکیب ثابت ندارد و عدم اعتماد زیدان سبب شده تا او همچنان روی نیمکت حضور داشته باشد و به عنوان یار تعویضی وارد زمین شود.

وینیسیوس به خوبی می داند که هر کاری هم بکند نمی تواند زیدان را راضی کند چرا که مربی فرانسوی در این دو سال کاملا نشان داده که به او اعتقاد ندارد. او در این فصل چهار گل زده و چهار پاس گل به کریم داده است اما به نظر می رسد که با زیدان شانس این که در رئال موفق شود، خیلی کم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала