Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی 2 – اورتون 0؛ ادامۀ روند شکست ناپذیری توخل با شیران لندن

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر جورجینیو هافبک چلسی
جورجینیو هافبک چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
عضو شوید
چلسی در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر انگلیس، در خانه موفق به شکست اورتون شد و روند شکست ناپذیری توماس توخل با آبی‌ها همچنان ادامه پیدا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در سومین شب از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج، میزبان اورتون بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-2 شکست دهد.

چلسی که در این دیدار تیم برتر میدان بود، پس از خلق چند موقعیت خوب، در دقیقه 31 به گُل برتری دست یافت و بن گادفری مدافع اورتون به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا آبی‌ها برنده نیمه نخست شده و با برتری راهی رختکن شوند.

شاگردان توخل در نیمه دوم هم تیم برتر میدان بودند و موقعیت‌های بسیار خوبی بر روی دروازه جوردن پیکفورد خلق کردند.

این تیم در دقیقه 65 روی اشتباه مدافعان اروتون صاحب پنالتی شد که طبق معمول جورجینیو پشت توپ ایستاد و برای بار دوم دروازه تافی‌ها را گشود.

در این دیدار کای هاورتز نیز یک بار دروازه اورتون را گشود که این گُل با مداخله VAR، مردود و خطا هند هافبک آلمانی اعلام شد.

اورتون در ادامه تلاش زیادی برای جبران نتیجه انجام داد اما موفق نبود و این بازی با نتیجۀ 0-2 به سود آبی‌ها به پایان رسید.

با این نتیجه 50 امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت. اورتون نیز با 46 امتیاز و یک بازی کمتر، در رده پنجم جاخوش کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала