Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمایل هانری به حضور روی نیمکت داغ بارسلونا

© AFP 2023Thierry Henry makes an exasperated gesture as Monaco lose another game in January 2019
Thierry Henry makes an exasperated gesture as Monaco lose another game in January 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
عضو شوید
تیری هانری ستاره سابق آرسنال و بارسلونا، به هدایت کاتالان‌ها تمایل نشان داد و ابراز امیدواری کرد که روزی به این آرزویش برسد.

به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل و با توجه به نتایج ضعیفی که بارسلونا با رونالد کومان در آن زمان کسب کرد، شایعه اخراج این مربی هالندی روی زبان‌ها افتاد و از 7 مربی به عنوان جانشین احتمالی او نام برده شد.

تیری آنری  Russia World Cup France - Belgium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2021
فوری؛ کناره‌گیری هانری از هدایت مونترال

در این میان این 7 نفر، یکی تیری هانری ستاره سابق آرسنال و بارسلونا بود و رسانه‌های نزدیک به کاتالان‌ها مدعی بودند که لاپورتا به سرمربی فرانسوی علاقه‌مند است تا جانشین کومان شود.

این خبر اما با توجه به بهبود اوضاع بارسلونا، به حاشیه رفت و دیگر نه خبری از اخراج کومان است و نه هم از علاقه لاپورتا به تیری هانری.

در این میان اما هانری امیدوار است روز هدایت کاتالان‌ها را به عهده بگیرد و در گفت‌وگویی به این موضوع علاقه نشان داده است.

او به  فورفور تو در این مورد گفت:" من روی یادگیری و کسب تجربه در دنیای مربی‌گری تمرکز دارم و زمان آینده مرا مشخص خواهد کرد. البته بلی دوست دارم روزی سرمربی بارسلونا باشم".

هانری در حالی به هدایت بارسلونا علاقه نشان داده است که پس از یک دوره ناموفق و کوتاه با موناکو، چندی قبل از هدایت مونترال ایمپکت نیز به دلیل خانواده‌گی استعفأ داد و در حال حاضر بدون تیم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала