Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاهش دستمزدها با فسخ قرارداد بازیکنان مازاد، نخستین برنامۀ رییس جدید بارسلونا

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
عضو شوید
رییس جدید بارسلونا برای برگشت بارسلونا به اوج، کار دشواری در پیش دارد.

به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا دو روز پیش یعنی در هفتم مارچ به سمت رییس جدید باشگاه بارسلونا انتخاب شد. این مدیر سابقه‌دار و کارکشته، در شرایطی رهبری آبی‌اناری‌ها را گرفت که این باشگاه از نظر اقتصادی شرایط خوبی ندارد.

داوید آلابا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
نخستین ضربه لاپورتا به رئال مادرید؛ رییس جدید با نماینده «داوید آلابا» دیدار کرد

از ابتدا هم گفته شد که دو چالش اصلی لاپورتا در شروع کار خود، تمدید قرارداد لیونل مسی و قطع همکاری با بازیکنان مازاد برای کاهش دستمزدها است.

در همین حال رادیوی کاتالونیا، خبر داده که نخستین برنامه لاپورتا در بارسلونا، مذاکره با بازیکنان مازاد برای فسخ قرارداد آنها است. بر اساس این گزارش، لاپورتا تلاش می کند به شکل دوستانه با این بازیکنان قطع همکاری کند. یکی از عوامل اصلی بدهی سنگین بارسلونا، دستمزدهای بالای بازیکنان این تیم است.

طبق گزارش فابیو رومانو، تمدید قرارداد عثمان دمبله اولویت خوان لاپورتا است. او بزودی با رییس جدید و مدیر ورزشی جدید بارسا دیدار خواهد داشت. خود دمبله خواهان تمدید قرارداد با بارسلونا است چون امروز او شرایط خوبی در تیم دارد

دمبله که به دلیل مصدومیت های پی در پی مورد انتقاد زیادی بوده این فصل با رعایت موارد پزشکی و ورزشی و غذایی خود در طول فصل تنها 5 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده است

جوزپ ماریا بارتومئو در تابستان گذشته تلاش زیادی برای قطع همکاری با بازیکنان مازاد انجام داد اما هنوز نام بازیکنان زیادی با کارایی پایین و دستمزد بالا در لیست بلوگرانا به چشم می خورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала