Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ یوونتوس – پورتو؛ تورین در انتظار یک شب هیجان‌انگیز

© Photo / JV / JVvتیم باشگاهی یوونتوس
تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
عضو شوید
دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از امشب با برگزاری 2 دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو دیدار آغاز خواهد شد و از ساعت 12:30 تیم‌های یوونتوس و دورتموند از پورتو و سویا پذیرایی خواهند کرد.

یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2021
یوونتوس 3 لاتزیو 1: پیروزی درخشان بانوی پیر در نبود کریستیانو

شرایط یوونتوس؛

یوونتوس در ورزشگاه آلیانز تورین در شرایطی از پورتو میزبانی می‌کند که بازی رفت با نتیجه 2 بر یک به سود تیم پرتغالی به پایان رسیده و این موضوع باعث شده تا نماینده ایتالیا که این فصل بر خلاف فصول قبل بخت زیادی برای قهرمانی در رقابت‌های سری‌آ ندارد به دنبال آن باشد تا برنده از زمین خارج شود و مجوز حضور در جمع هشت تیم برتر اروپا را به دست آورد. سرمربی یوونتوس با استراحت دادن به کریستیانو رونالدو در بازی قبلی تیمش، این فوق ستاره را آماده دیدار با پورتو کرده است.

وضعیت پورتو؛

پورتو هم شرایط تقریباً مثل یوونتوس است. در لیگ برتر پرتگال از اسپورتینگ خیلی عقب مانده‌اند و حتی در رقابت‌های حذفی هم از دور رقابت‌ها کنار رفته‌اند. تنها دلخوشی‌شان همین لیگ قهرمانان اروپاست و می‌خواهند بعد از مدت‌ها به مراحل بالا برسند.

 با وجود برد باارزش در بازی رفت، صعودشان آسان نیست. خط دفاعی پورتو در لیگ قهرمانان شرایط خوبی داشته. در مرحله گروهی فقط 3 گل خوردند. در بازی رفت هم با وجود اینکه یک گل خوردند، عملکرد خوبی داشتند. آیا در تورین هم سربلند خواهند شد؟

Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
اعلام آمادگی رونالدو برای مصاف با پورتو + عکس

آندره‌آ پیرلو که تیمش با بازگشت تعدادی از مصدومان شرایط بهتری پیدا کرده در دیدار امشب نمی‌تواند از پائولو دیبالا، رودریگو بنتانکور و دنیلو به دلیل مصدومیت، ابتلا به کرونا و محرومیت استفاده کند. در مقابل سرجیو کونسیسائو  نمی‌تواند از چنسل امبمبا و خسوس کرونا استفاده کند.

 پورتو در 13 دیدار اخیر خود در دور برگشت مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا پیروز نشده و یوونتوس هم پنج مرتبه از 6 دفعه‌ای که در دور رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان مغلوب شده، از گردونه رقابت‌ها خارج شده است.

آخرین جدال

نبرد رفت به میزبانی پورتو را تیم پرتغال ۲- یک از یوونتوس برد. طارمی و مارگا برای پورتو گل زدند و کیزا تک‌گل یووه را به ثمر رساند.

مصدومان و محرومان

پائولو دیبالا هنوز مصدوم است، رودریگو بنتانکور کرونایی شده و دانیلو با کارت زرد بازی رفت محروم شد. اینها بازیکن‌هایی هستند که نمی‌توانند یوونتوس را همراهی کنند. شانسل امبمبا و ایوان مارکانو هم مصدومان پورتو هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم

یوونتوس: شچسنی، کوادرادو، بونوچی، دمیرال، ساندرو، کیزا، رابیو، مک‌کنی، رمزی، موراتا و رونالدو

پورتو: مارچسین، مانافا، په‌په، امبمبا، زایدو، اولویرا، اوریبه، اوتاویو، کورونا، طارمی و مارگا

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала