Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: به خود ما باور داریم، از همه می‌خواهم در بهترین سطح خود باشند

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری قبل از دیدار با پاریسن‌جرمن، مدعی شد که کامبک زدن برابر پاریسی‌ها سخت خواهد بود، اما ناممکن نیست.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا بامداد پنجشنبه، در ورزشگاه پارک د پرانس، مهمان پاریسن‌جرمن در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و با توجه به شکست 1-4 در دیدار رفت، نیاز به کامبک در این دیدار دشوار دارد.

Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
کومان: آینده؟ هنوز یک سال دیگر قرارداد دارم، باور دارم که می‌توانیم کامبک بزنیم

رونالد کومان سرمربی کاتالان‌ها در کنفرانس خبری قبل از دیدار با پاریسی‌ها، مدعی شد که کامبک زدن برابر این تیم سخت خواهد بود، اما ناممکن نیست.

او در این مورد گفت:" در بازی رفت در مقطعی خوب بودیم اما با توجه به نتیجه بازی اوضاع بسیار پیچیده است. پاریسن جرمن قدرتمند است و خواهان قهرمانی در این رقابت‌ها است. برای داشتن گزینه برگشت باید بازی را خیلی خوب شروع کنیم، همیشه برای پیروزی تلاش خواهیم کرد و امیدواریم فردا بتوانیم خوب بازی کنیم. بنظرم هیچ چیزی غیرممکن نیست. ما باید در بازی مؤثر کار کنیم تا گزینه‌هایی برای پیروزی داشته باشیم".

کومان در مورد عدم حضور دو مدافع تیمش در این دیدار گفت:" درست است که این فصل در بسیاری مقاطع اینطور نبوده که تمام بازیکنان خود را در اختیار داشته باشیم. در دفاع بدشانسی‌های زیادی داشته‌ایم اما نشان دادیم که یک یا دو بازیکن خاص وابسته نیستیم. تیم قدرتمند است و فردا سعی میکنیم این را اثبات کنیم".
سرمربی بارسا در مورد رییس جدید باشگاه گفت:" من او را میشناسم و در گذشته چندین بار با او احوال پرسی داشته‌ام. با رایکارد که همراه لاپورتا بود هم چند باری همدیگر را دیده بودیم. او به بازیکنانش اعتماد زیادی می‌دهد و در اخر اما همه چیز به نتایج بستگی خواهد داشت. او چند کلمه‌ای را در رختکن با کارکنان و بازیکنان صحبت کرد که خوب بود. اکنون باید راهی را که قبلا شروع کرده‌ایم ادامه دهیم و فردا در آزمون جدیدی نشان دهیم که در مسیر درستی هستیم".

وی در مورد ارزش مسی در دیدار فردا گفت:" البته مسی بسیار مهم است. اگر به فکر کامبک باشیم باید تمام بازیکنان در بهترین سطح‌شان باشند. باید کمی هم خوش شانس بود. در ابتدای بازی مشخص خواهد شد که آیا می‌توانیم به بازی سوار شویم و آن ها تحت فشار قرار دهیم یا خیر".
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала