Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دورتموند 2 (5) – سویا 2 (4)؛ صعود جذاب زنبورها به مرحله بعدی با درخشش هالند + عکس

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2021
عضو شوید
بروسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک برابر سویا متوقف شد اما به لطف نتیجۀ دیدار رفت، راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم دورتموند و سویا، بامداد امروز در چهارچوب دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک برابرهم قرار گرفتند که شاگردان لوپتگی موفق شدند زنبورها را در خانه‌اش با نتیجه 2-2 متوقف کنند اما به دلیل نتیجه دیدار رفت، دورتموند راهی دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شد.


دورتموند که در دیدار رفت در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان با نتیجه 2-3 به برتری رسیده بود، در این دیدار نیز تیم برتر میدان بود و نمایش بسیار خوبی در خانه داشت.
این تیم با ارلینگ هالند در دقیقه 35 به گُل نخست دست یافت و مهاجم نروژی موفق شد عنوان جوانترین بازیکنی که 20 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است را از آن خود کند.


دورتموند با این گُل نیمه نخست را با پیروزی به پایان رسید و زنبورها با برتری راهی رختکن شدند.
در نیمه دوم هالند دوباره موفق به گُلزنی شد اما VAR آن را مردود اعلام کرد. در ادامه VAR برای دورتموند پنالتی اعلام کرد که هالند آن را هدر داد اما VAR با مداخله اجازه زدن دوباره پنالتی را داد و این‌بار مهاجم نروژی در دقیقه 55 آن را گُل کرد.


سویا در دقیقه 68 یکی از گُل‌های خورده را با پنالتی که یوسف النصیری زد، جبران کرد تا ادامه بازی جذاب دنبال شود.
این تیم در دقایق پایانی بازی صاحب پنالتی دیگر شد و باز هم النصیری موفق به باز کردن دروازه حریف شد.
این دیدار در پایان 90 دقیقه با نتیجه 2-2 به پایان رسید اما دورتموند به دلیل برتری در دیدار رفت، با نتیجه 4-5 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت برابر سویا به برتری رسید و راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شد.


 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала