Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناواس: ما می‌خواهیم پیروز شویم و باید حمله کنیم

© REUTERS / CHARLES PLATIAUKeylor Navas en action
Keylor Navas en action - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2021
عضو شوید
کیلور ناواس نمی‌خواهد در برابر بارسلونا شگفتی خلق شود و می‌گوید که تیم‌اش به دنبال پیروزی است.

به گزارش اسپوتنیک؛ پاری‌سن‌ژرمن در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 4-1 تیم لالیگا را شکست داد، اما آنها قصد ندارند در بازگشت عقب نشینی کنند.

این تیم در حالی‌که بدون نیمار خواهد بود، می‌خواهد امشب در پارک دو پرنس به غول اسپانیایی حمله کند زیرا آنها هیچ غافلگیری نمی‌خواهند.

کیلور ناواس دروازه‌بان PSG در کنفرانس خبری روز سه‌شنبه گفت: "روشن است ما می‌خواهیم پیروز شویم و باید حمله کنیم. فکر می‌کنم آنها برای ما مشکل ایجاد می‌کنند. البته آنها سعی‌ خواهند کرد بازی خود را تحمیل کنند. ما باید جلو این کار را بگیریم که به ما آسیب می‌رسانند. ما همچنان به بارسلونا همان احترام را داریم. ما هرگز فکر نمی‌کردیم تیم برتر باشیم."

پی‌اس‌جی در گذشته برتری مطلوبی داشته است. تیم لیگ 1 در سال 2017 بارسلونا را در خانه خودی 4-0 شکست داد و سپس در زمین حریف‌اش 6-1 باخت و حذف ناباورانه و بسیار دردناک 6-1 را تجربه کرد. دو سال پیش پی‌اس‌جی منچستر یونایتد را 2-0 شکست داد و سپس در همان مرحله 3-1 در خانه شکست خورد.

ناواس افزود: "گذشته‌ها گذشته. من از سال 2020 اینجا را شروع کردم، هیچ سابقه‌ای برای من وجود ندارد. من هیچ احساسی با تجربیات گذشته ندارم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала