Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس جدید بارسا در همراهی با بازیکنان برای ثبت یک معجزه دیگر

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2021
عضو شوید
رئیس منتخب باشگاه بارسا با بازیکنان این تیم برای بازی امشب به پاریس رفته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ خوان لاپورتا که روز دوشنبه رسما به حیث رییس جدید باشگاه بارسلونا معرفی شد، با رونالد کومان و بازیکنانش صحبت کرده بود این سه‌شنبه به پاریس سفر کرد تا دوباره آنها را انگیزه بدهد.

لاپورتا پس از شکست 1-4 در بازی رفت در نیوکمپ، به سلاح غیرمنتظره این تیم برای کمک به معجزه بازگشت در برابر PSG تبدیل شده است.

لاپورتا پس از معرفی‌اش، در رختکن با رونالد کومان و بازیکنان باریا حرف زد و امروز چه قبل از سفر و چه در طول سفر، او بازیکنانش را تشویق کرد که وی به آنها باور دارد. لاپورتا قبل از سوار شدن به هواپیما، بازیکنان از جمله کاپیتان لئو مسی را در آغوش گرفته بود و یکی یکی استقبال کرد.

در طول یک ساعت و نیم سفر هواپیما بین بارسلون و پاریس، رئیس جدید که رافا یوست معاون ورزشی او نیز همراه‌اش بود، قادر به گفتگو نه تنها با مربی و بازیکنانش است همچنین با کارلس توسکتس رئیس کمیته مدیریت و مدیر عامل اسکار گراو و رامون پلانس دبیر فنی بارسا صحبت نماید، که آنها جزئیات بیشتری در مورد وضعیت باشگاه و پیشنهاداتی که روی میز دارند به روز می‌کنند و نیز در مورد تمدید برخی قراردادها و پرداخت‌های سریع نیز لاچورتا آگاهی خواهد یافت.

هنگامی که آنها در پاریس فرود آمدند هیئت اعزامی بارسا به یک هتل مرکزی در پایتخت فرانسه نزدیک برج ایفل رفت، جایی که ساعت 6 عصر به وقت پاریس رفت و آمد منع بود. البته پولیس فقط به خبرنگاران اجازه داده تا پس از بازرسی از اسناد شان، وارد هوتل شوند. رستوران‌ها و دوکان‌ها به غیر از بارها بسته شدند و تنها دوکان‌های ضروری (دواخانه و غذا) مجاز به فعالیت هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала