Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌یونایتد در تلاش شکار واران از رئال

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر واران
واران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2021
عضو شوید
منچستریونایتد واران را هدف قرار داده تا شرایط جدایی وی از رئال مادرید را در تابستان بررسی کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید خود را برای دوران بدون رافائل واران ستاره میانی خط دفاعی خود آماده می‌کند، گفته می‌شود که این بازیکن فرانسوی به طور جدی در حال جدایی در تابستان است.

واران در دهه گذشته تکیه گاه اصلی دفاع مادریدی‌ها بوده اما هنوز قرار نیست قرارداد جدیدش را در ادامه قرارداد فعلی خود در تابستان 2022 منعقد کند.

رسانه آ اس گزارش داده که رئال مادرید اجازه نمی‌دهد او به صورت رایگان جدا شود، به این معنی که این تابستان تعیین کننده است و او یا قرارداد جدیدی را امضا می‌کند یا فروخته خواهد شد.

ادعا می‌شود که واران نیز می‌خواست در سال 2019 برود اما زین الدین زیدان او را متقاعد نمود که در آنجا بماند.

با این حال این بار مدافع حرف اول را می‌زند با توجه به این‌که فقط یک فصل فُرصت دارد تا بتواند رلیگان جدا شود.

منچستر یونایتد از جمله باشگاه‌هایی است که علاقه زیادی به این بازیکن 27 ساله دارد که گفته می‌شود اگر او در تابستان امسال قراردادش را امضا نکند حدود 55 میلیون پوند ارزش دارد.

در همین حال رئال مادرید هم اکنون به دنبال جایگزینی‌های احتمالی است که پائو تورس از ویارئال، دیوید آلابا از بایرن مونیخ و ژول کونده از سویا سه گزینه اصلی هستند.

هر سه در طول سال گذشته به طور مداوم با برنابئو در ارتباط بوده‌اند اما تهدید واقعی خروج واران به این معنی است که اکنون همه آنها گزینه‌های جدی هستند.

قبل از این‌که تصمیم نهایی درباره آینده این بازیکن فرانسوی گرفته شود وی تمرکز کامل روی باقی مانده فصل خواهد داشت زیرا رئال همچنان برای لالیگا و لیگ قهرمانان می‌جنگد.

مردان زیدان در بازی آخر  خود آتالانتا را یک بر صفر شکست دادند و بازی برگشت را در خانه انجام می‌دهند در حالی که در لالیگای اسپانیا 5 امتیاز از اتلتیکو مادرید در جدول فاصله دارند، البته اتلتی یک بازی عقب مانده دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала