Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جوان‌ترین بازیکن تاریخ به رکورد 25 گل در لیگ قهرمانان رسید؛ امباپه رکورد مسی را شکست + عکس

© REUTERS / ERIC GAILLARDکیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed
کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن     Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌جرمن به جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که 25 گل به ثمر می‌رساند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 5 بر 2 مقابل پاری‌سن‌جرمن شکست خورد و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دور رقابت ها کنار رفت.

Les joueurs du PSG célébrant la victoire en demi-finale      - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
ورزش
همان همیشگی، حذف این بار مقابل پاریس؛ در شبی که مسی برای بارسا پنالتی از دست داد، کامبکی در کار نبود

کیلیان امباپه بازیکنی بود که در حذف بارسلونا تاثیر بسیار زیادی گذاشت. او در بازی رفت هتریک کرد و در بازی برگشت هم تک گل پی‌اس‌جی را به ثمر رساند تا کار را برای آبی و اناری پوشان بسیار دشوار سازد و آن ها به سمت حذف شدن هدایت کند.

امباپه با 22 سال و 80 روز، جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت که به رکورد 25 گل در این رقابت ها می رسد. امباپه در رقابت های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا موفق به ثبت 4 گل مقابل بارسلونا شد.

او اولین بازیکنی است که در طول یک فصل از این رقابت ها، 4 گل مقابل یک تیم اسپانیایی به ثمر می رساند. ام باپه همچنین رکورد مسی را شکست و جوانترین بازیکنی شد که به مرز 25 گل در لیگ قهرمانان اروپا می رسد.

در هر صورت و با رقم خوردن این شرایط باید دید که ادامه‌ی لیگ قهرمانان اروپا به چه شکل پیش خواهد رفت و در نهایت پی اس جی و کیلیان امباپه تا چه مرحله‌ای از این رقابت ها جلو خواهند رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала