Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش زیدان به حضور مجدد رونالدو در رئال مادرید

© REUTERS / Juan Medina/ArşivZinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü
Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2021
عضو شوید
زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری قبل از مصاف با الچه، در مورد حضور مجدد رونالدو صحبت کرد و مدعی شد که این بازیکن را بسیار دوست دارد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از حذف یوونتوس توسط پورتو در دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شایعه جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم ایتالیایی داغ شده است و رسانه‌های این کشور مدعی اند که بانوی پیر در پایان فصل این بازیکن را خواهد فروخت.

البرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2021
ورزش
بمب پی اس جی اگر انفجار کند ! هم مسی هم رونالدو

رونالدو که در حال حاضر 36 سال سن دارد، به تیم‌های منچستریونایتد، پاریسن‌جرمن و لیگ آمریکا لینک شده و حضور مجدد او در رئال مادرید نیز متصور است.

هواداران رئال مادرید از بازگشت این مهاجم پرتگالی به مادرید در شبکه‌های اجتماعی استقبال کرده اند و منتظر اند تا این باشگاه در این راستأ اقدام کند.

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید نیز در کنفرانس خبری قبل از مصاف با الچه، واکنش مثبتی به این موضوع داشت و از ستاره سابق تیمش تمجید کرد.

او در این مورد گفت:" خودتان می‌دانید که چه بازیکنی‌ست، چه کارهایی کرده و چقدر به او علاقه داریم. همه چیز روشن است. او فوق العاده است. در حال حاضر بازیکن یووه است و نمی‌توانم چیزی در موردش به شما بگویم. بازیکن یووه است و باید به این چیزها احترام گذاشت".

زیدان در حالی به تمجید از رونالدو پرداخته که پس از جدایی این بازیکن، رئال مادرید نیز همانند او موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نشده و بسیاری از کارشناسان معتقد اند که برای درخشش در چمپیونز لیگ، این دو لازم و ملزوم یک دیگر اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала