Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترس سرمربی آرسنال از خط حملۀ مخوف تاتنهام

© REUTERS / ALEX LIVESEYTottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon
Tottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2021
عضو شوید
میکل آرتتا سرمربی آرسنال در آستانۀ دیدار با تاتنهام، به تمجید از خط حملۀ این تیم پرداخت و سه مهاجم این تیم را خطرناک توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یک شنبه شب آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان تاتنهام خواهد بود و توپچی‌ها در دربی لندن دیدار بسیار حساسی در پیش دارند.

إنتر ميلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
بحران در اینتر؛ آرسنال در کمین مدافع راستِ نراتزوری + عکس

در آستانۀ این دیدار مهم، میکل آرتتا سرمربی آرسنال، به تمجید از خط حمله تیم تاتنهام پرداخت و سه مهاجم این تیم را خطرناک توصیف کرد.

او در این مورد به سایت گُل گفت:" رویارویی با تاتنهام سخت است. آن‌ها در فاز هجومی بسیار خاص هستند. کیفیت و درک متقابل آن‌ها از یک دیگر در خط حمله باعث می‌شود که به یکی از بهترین خط حمله‌های اروپا تبدیل شوند. آن‌ها نیازی به هافبک طراح ندارند، و می‌توانند برای خودشان موقعیت خلق کنند و به راحتی باهم ارتباط برقرار کنند. به هر حال ما خود را برای این جدال حساس آماده خواهیم کرد و به دنبال کسب پیروزی و 3 امتیاز این بازی خواهیم بود".

آرتتا در حالی به تمجید از شاگردان خوزه مورینیو پرداخته که هری کین با 16 گُل زده در صدر جدول گُلزنان و با 13 پاس گُل در رده نخست جدول پاس گُل دهندگان لیگ برتر فوتبال انگلستان قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала