Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش کاپیتان رئال به انتقادات از رونالدو، جدایی احتمالی مسی از بارسا و جذب هالند و امباپه

© REUTERS / MARCELO DEL POZOSpain's Sergio Ramos during the warm up before the match
Spain's Sergio Ramos during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2021
عضو شوید
سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید، در گفت‌وگویی به صحبت در مورد رونالدو، مسی، ارلینگ هالند و کلیان امباپه پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید، امروز به صورت کُلی ریکاوری خودش را تکمیل کرد و حضور او در فهرست بازیکنان دعوت شده به بازی برابر الچه گواه بر این موضوع است.

سيرخيو راموس قائد ريال مدريد مع حكم مباراة نصف نهائي كأس ملك إسبانيا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2021
ورزش
راموس: خبری از تمدید نیست

این بازیکن که در بازی فردا شب رئال مادرید حضور خواهد داشت، امروز گفت‌وگویی جالی با  ایبای یانوس اینفلوئنسر سرشناس اسپانیایی (بازاریاب تأثیرگذار) گفت‌وگویی انجام داد و در موارد مختلف صحبت کرد.

راموس در مورد آینده‌اش گفت:" به تمدید قرارداد خوشبین هستم. خبر جدیدی در کار نیست. فشارها و توقعات زیاد است اما هیچ کسی به اندازه من نگران نیست. کار خودم را می کنم و قطعا اگر خبر جدیدی باشد اول از همه شما را مطلع خواهم کرد. دوست دارم که با وجدانی آسوده از رئال مادرید جدا شوم. نمی دانم که جدایی ام فردا رخ می دهد یا پنج سال دیگر. ترجیح می دهم که با خاطره ای خوش از رئال مادرید جدا شوم".
کاپیتان رئال مادرید در مورد جدایی مسی و احتمال حضور او در رئال مادرید گفت:" با اشتیاق از او استقبال خواهم کرد و حاضرم در اولین هفته های حضورش در رئال مادرید خانه ام را در اختیارش قرار می دهم. او در سالهای اوجش در ال کلاسیکوها، رئال مادرید را تحت فشار گذاشت و از این که مقابلش بازی نکنم، استقبال می کنم."
او در ادامه در مورد کلیان امباپه و هالند صحبت کرد و چنین گفت:" دوست دارم که هر دو را داشته باشیم. شاید خرید هالند آسان تر به نظر برسد. جذب امباپه مشکل است و بد نیست که رئال مادرید بتواند هالند را بخرد تا با کیفیتش به تیم کمک کند. امباپه هم بازیکن خوبی است اما خریدنش مشکل است".
در پایان کاپیتان رئال مادرید در مورد همتیمی سابقش یعنی رونالدو صحبت کرد و گفت:" هم کریستیانو شکست خورد و هم رئال مادرید. اگر اختیاری داشتم اجازه جدایی او را نمی دادم چون یکی از بهترین ها بود و به موفقیت ما کمک کرد. برخی روابط باید تا اخر عمر ادامه داشته باشند. شاید سوء تفاهم وجود داشته باشد. قبل از فینال کیف در مورد جدا شدنش به ما گفته بود اما توقع داشتیم که نظرش عوض شود."

راموس در حالی به این مورد پرداخته است که قرارداد خودش تا پایان فصل اعتبار دارد و هنوز تمدید نکرده است و احتمال می‌رود در پایان فصل برنابئو را ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала