Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی راه را برای جذب مسی هموارتر کرد

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Paris St Germain v FC Barcelona - Parc des Princes, Paris, France - March 10, 2021 Paris St Germain's Angel Di Maria with Barcelona's Lionel Messi after the match
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Paris St Germain v FC Barcelona - Parc des Princes, Paris, France - March 10, 2021 Paris St Germain's Angel Di Maria with Barcelona's Lionel Messi after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2021
عضو شوید
نشریه ال پاریس مدعی‌ست که باشگاه پاریسن‌جرمن بخاطر متقاعد کردن مسی برای پیوستن به این باشگاه، قرارداد آنخل دی‌ماریا را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ساعاتی قبل باشگاه پاریسن‌جرمن از تمدید قرارداد با آنخل دی‌ماریا برای یک فصل دیگر و فصل اختیاری خبر داد و به این ترتیب ستاره آرجانتینی در این باشگاه ماندگار شد.

Semi Final - RB Leipzig v Paris St Germain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2021
رسمی؛ دی‌ماریا با پی‌اس‌جی تمدید کرد + عکس

برخی کارشناسان نقل و انتقالات، این اقدام باشگاه فرانسوی را با توجه به علاقه‌مندی آن‌ها به جذب لیونل مسی، دلیل برای متقاعد کردن ستاره بارسا عنوان کرده‌اند.

براساس گزارش ال‌پاریس، این دو بازیکن باهمدیگر رابطه بسیار صمیمانۀ همیشه داشته اند و حدود 2 فصل پیش هم خود دی‌ماریا در آستانه پیوستن به بارسلونا بود اما این اتفاق به دلیل درخواست بالای باشگاه پاریس انجام نشد و حالا آن تصمیم دارند از دوستی این دو بازیکن سود ببرند.

این در حالی‌ست که مسی پس از جدایی سوارز، دیگر دوست صمیمی در بارسا ندارد و یکی از دلایل نارضایتی‌اش در باشگاه نیز همین موضوع است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала