Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش شک و تردید‌ها در مورد مسابقه جوشوا - فیوری

© AP PhotoAnthony Joshua holds the WBA, IBF and WBO belts after beating Joseph Parker in Cardiff
Anthony Joshua holds the WBA, IBF and WBO belts after beating Joseph Parker in Cardiff - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
عضو شوید
آنتونی جوشوا راضی شد که مسابقه 200 میلیون پوندی خود با تایسون فیوری را در ماه جون برگزار نماید اما شک و تردیدها بیشتر از قبل شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ آنتونی جوشوا مشت زن حرفه‌ای بریتانیایی راضی شده است تا مسابقه 200 میلیون پوندی خود با تایسون فیوری را در ماه جون برگزار نماید اما فیوری از حالا به تعطیلات رفته در حالی که باب آروم معتقد است که معامله‌ای انجام شده است.

چند هفته پیش حتی بدبین‌ترین افراد احساس می‌کردند که آنتونی جوشوا و تایسون فیوری نبرد شان را انجام می‌دهند.

ادی هیرن پس از پیروزی جاشوا مقابل کبرات پولف در ماه دسامبر گفت که هیچ دلیلی وجود ندارد که این مبارزه در عرض چند روز انجام شود و اگرچه او همچنان مطمئن است که معامله‌ای در آستانه انجام است اما هنوز شک و تردید وجود دارد.

سه ماه پس از پیروزی جاشوا هنوز هیچ تأییدی وجود ندارد و نگرانی‌ها مبنی بر محروم شدن جهان از مبارزه بزرگ سنگین وزن 200 میلیون پوندی که مدتهاست آرزوی دیدن آن را دارند، افزایش یافته است. قراردادها امضا نشده، در حالی که محل برگزاری آن بلاتکلیف نیست و صحبت‌هایی در مورد آن انجام شده، تأخیر پیشنهادی ماه می تا جون تا جولای طولانی شده است.

و حالا فیوری که هرگز از راه دور در مورد این اتفاق خوشبینانه چیزی نگفته با آشکار کردن این‌که تمرین را متوقف کرده و به تعطیلات رفته و روزانه 12 پیمانه می‌نوشد، شک بیشتری ایجاد کرد.

مردان کلیدی که در انجام این مبارزه فانتزی نقش دارند گاه داستان‌های خود را درباره آنچه می‌گذرد چرخاندند، و این باعث ایجاد سردرگمی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала