Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خارج شدن همیلتون از مسیر در بحرین

© REUTERS / Gonzalo FuentesMercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017
Mercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
عضو شوید
لوئیس همیلتون در روز دوم تمرینی مسابقات بحرین از مسیر خارج شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ لوئیس همیلتون در جریان تمرین قبل از مسابقات بحرین از خط خارج شد. پس از خروج قهرمان جهان از مسیر در دومین روز آزمون، تدارکات پیش فصل لوئیس همیلتون به ضربه دیگری برخورد کرد.

تیم مرسدس همیلتون به دلیل خرابی جعبه دنده اکثر جلسه اول جمعه در بحرین را از دست داد. حالا اصرار دارد که جایی برای نگرانی وجود ندارد که مرسدس پس از خرابی جعبه دنده وی زمان بیشتری را از دست می‌دهد، اما فلش‌های نقره‌ای پس از والتری بوتاس پس از پایان سریع‌ترین روز در "ساخیر" افزایش می‌یابد.

در تمرین امروز ستاره بریتانیایی کنترل موترش را در پیچ راست 13 از دست داد، وقتی مرسدس او را با کامیون به گاراژ بردند، تصادف همیلتون باعث توقف تمرین شد.

این بازیکن 36 ساله که در این فصل پیشنهاد کسب هشتمین قهرمانی بی سابقه جهان را دارد، بعداً به مدار برگشت و 58 دور را پشت سر گذاشت. اما او روز آخر در جدول زمانی را با جایگاه اول به پایان رساند.

با تنها سه روز اقدام پیش فصل - نسبت به 8 مورد در سال‌های اخیر - همیلتون یکشنبه بعد از ظهر برای آخرین بار در مرسدس خود خواهد بود قبل از اینکه در 28 مارچ از عنوان خود را در خلیج فارس دفاع کند.

قهرمان 7 باره جهان بعد از ظهر قبل از شروع بوتاس گفت: "روز دو تست است، ما فقط روی انجام کار خود متمرکز شده‌ایم، بنابراین در حال حاضر به هیچ کجا نزدیک نیستیم. هیچ نگرانی وجود ندارد. همه در حال برنامه ریزی خود هستند و این همان کاری است که ما انجام می‌دهیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала