Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سلطان هت‌تریک چه کسی است، مسی یا رونالدو؟

© AFP 2023 / JOSEP LAGOالبرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا
البرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
عضو شوید
تعداد هت تریک‌های کریس رونالدو فوق ستاره کهنه کار و پرتگالی یوونتوس در دوران بازیگری وی به 57 مورد رسید.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو 36 ساله در بازی دیشب برابر کالیاری در همان نیمه نخست هر 3 گل تیمش را به ثمر رساند و موجب برد یووه شد.

پیرلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
سرمربی یوونتوس: رونالدو با هت‌تریک پاسخ منتقدانش را داد

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به عنوان دو فوق ستاره عصر حاضر جهان فوتبال، همواره با هم مورد قیاس قرار گرفته‌اند و تعداد هتریک هایشان هم از این قاعده مستثنی نیست و مورد دیگری است که همواره میان این دو نفر به مقایسه گذاشته می‌شود.

اکنون رونالدو با هتریکی که مقابل کالیاری انجام داد، به تعداد 57 هتریک در کل دوران حرفه‌ای خود رسید و این تعداد 3 تا بیشتر از لیونل مسی است چرا که مسی تاکنون 54 بار هتریک کرده است.

رونالدو از این تعداد یک بار با پیراهن منچستریونایتد، 44 بار با پیراهن رئال مادرید، 3 بار در بازی‌های یوونتوس و 9 بار با پیراهن تیم ملی پرتگال در یک بازی حداقل 3 گل به ثمر رسانده است.

رونالدو با این هتریک فشار انتقادات را نسبت به خود کمتر کرد و از این نظر این هتریک برای او حائز اهمیت بود چرا که رونالدو پس از حذف یوونتوس مقابل پورتو، مقصر شناخته شد و عملکرد ضعیف او، مورد حمله‌ی منتقدان قرار گرفت.

به هر حال، باید دید که در ادامه‌ی مسیر، رقابت مسی و رونالدو به چه شکل پیش خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала