Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد دیگر در انتظار فوق ستاره؛ مسی امشب به رکورد ژاوی می‌رسد + عکس

© REUTERS / AMMAR AWADمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
عضو شوید
فوق ستاره بارسلونا امشب با حضور در ترکیب تیمش مقابل هوئسکا به رکورد ژاوی و بیشترین بازی برای آبی‌اناری‌ها خواهد رسید.

به گزارش اسپوتنیک، پیش از دیدار امروز دوشنبه که قرار است بارسلونا در چارچوب بازی‌های لالیگا برابر تیم هوئسکا قرار گیرد، مسی یک بازی فاصله دارد تا به رکورد ژاوی برسد.

البرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
سلطان هت‌تریک چه کسی است، مسی یا رونالدو؟

موندو در جلد امروز خود عکس مسی با ژاوی را کار کرد و با تیتر «به سوی لیگ و رکورد» از مسابقه امشب بارسلونا و آمار فوق العاده ستاره آرژانتینی صحبت کرد. اگر کومان بتواند امشب در دیدار خانگی به برتری برسد فاصله خود را با اتلتیکو به 4 امتیاز کاهش خواهد داد.

ژاوی تاکنون در 767 بازی در ترکیب تیم بارسلونا حضور داشته و رکورد بیشترین بازی انجام شده در این تیم را دارد. بر اساس گزارش وب‌سایت ورزشی گل، مسی که قبلا رکورد بیشترین جام (34) و گل (658) در تاریخ باشگاه را در نیوکمپ به خود اختصاص داد، ماه گذشته با ژاوی در مدت زمان حضور در بارسلونا برابر شد.

تا به امروز، مسی در 509 مسابقه لالیگا شرکت کرده است، در حالیکه 149 بازی در لیگ قهرمانان، 79 بازی در کوپا دل ری (برگزاری مسابقات میان تیم‌های اسپانیایی)، 20 بازی در سوپرکوپا اسپانا، پنج بازی در جام جهانی باشگاه‌ها و چهار بازی در سوپرجام یوفا داشته است.

مسی 33 ساله در این فصل با 19 گل در رده‌های برتر گلزنی لالیگا قرار دارد زیرا بارسا در فاصله 4 امتیاز از اتلتیکومادرید قرار دارد. مسی در دو بازی مقابل تیم هوئسکا در لالیگا در 5 گل حضور تاثیرگذار داشته است، از جمله دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала