Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر را قهرمان سری‌آ بدانید

© Youtube.comإنتر ميلان
إنتر ميلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
عضو شوید
فابیو کاپلو سرمربی سابق میلان، در گفت‌وگویی مدعی شد که اینترمیلان قهرمانی این فصل سری‌آ خواهد شد و از همین حالا به آن‌ها تبریکی گفت.

به گزارش اسپوتنیک، اینترمیلان در فصل جاری با کونته درخشش بسیار خوبی داشته و در حال حاضر با 65 امتیاز از 27 بازی و با اختلاف 9 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول یعنی میلان، صدرنشین است و شانس بسیار زیادی برای قهرمانی در رقابت‌های سری‌آ دارد.

محمد بن سلمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2021
شاهزادۀ عربستان به دنبال خرید 30درصد سهام باشگاه اینتر

عملکرد بسیار خوب نراتزوری سبب شده تا بسیاری از کارشناسان، پیشکسوتان و ستاره‌های فوتبال به تمجید از این تیم بپردازند و قهرمانی این تیم را قطعی بدانند.

فابیو کاپلو سرمربی سابق میلان یکی از کسانی‌ است که اعتقاد کامل به این موضوع دارد و در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با اسکای، حتی به کونته و شاگردانش پیام تبریکی فرستاد.

او گفت:" چند هفته است که می‌گویم اینتر قهرمانی لیگ را به دست آورده است. از زمانی که میلان در دیدار مقابل اسپتزیا ناکام بود این مسئله را عنوان کردم و حالا آن را تایید می‌کنم. باید به اینتر بابت قهرمانی تبریک گفت. کونته می‌دانست هرچه بیشتر پیش برود شرایط پیچیده می‌شود و سخت‌تر خواهد شد. به نظر من از لحاظ ترکیب تیمی یوونتوس قدرتمندتر از اینتر است. کونته یک سال با همان ترکیب پیشین کار کرد و به خوبی نفراتش را می‌شناسد".

این در حالی‌ست که ده سال می‌شود یوونتوس قهرمانی رقابت‌های سری‌آ می‌شود و در صورتی که نراتزوری این فصل موفق به کسب اسکودتو شود، به اقتدار مطلق بانوی پیر پایان خواهد داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала