Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش ژاوی به شکسته شدن رکوردش توسط مسی

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
عضو شوید
سرمربی فعلی السد قطر و ستاره سابق بارسلونا، به شکسته شدن رکوردش توسط لیونل مسی واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا بامداد فردا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان بارسلونا است و لیونل مسی این فرصت را دارد تا به رکورد ژاوی برابری و در بازی برابر سوسیداد، این رکورد را به نام خود کند.

Lionel Messi- Xavi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
شب خاص در انتظار لئو؛ مسی امشب با ژاوی برابری می‌کند + عکس

 ژاوی ستاره سابق بلوگرانا با انجام 767 بازی با لباس بارسلونا، رکورددار بیشترین بازی برای این تیم است و لیونل مسی با تعداد 766 بازی در رده دوم قرار دارد.

در همین حال ژاوی هرناندز، ستاره سابق بارسا که در حال حاضر هدایت السد قطر را به عهده دارد، به شکسته شدن رکوردش توسط لیونل مسی واکنش نشان داد و مدعی شد که این موضوع او را خوشحال می‌کند.

او در این مورد به  موندو دیپورتیوو گفت:" منصفانه است که بهترین بازیکن تاریخ، در تیم بارسلونا هم بیشتر از همه بازی کرده باشد. مایه افتخار است که بهترین بازیکن جهان و بهترین بازیکن تاریخ از نظر من، از رکورد من عبور کند. لئو این گونه است و نمی‌توانید با او رقابت کنید زیرا همیشه می‌خواهد برنده باشد. مسی هنوز هم برای بازی کردن جوان است و خیلی از فوتبالش باقی مانده. بنابراین او می‌تواند بازی‌های بیشتری انجام داد. امیدوارم او بازی‌های بیشتری را به عنوان بازیکن در بارسلونا انجام دهد و رکوردی تاریخی بگذارد. امیدوارم که او برای چند فصل دیگر در بارسلونا بماند".

ژاوی در حال چنین اظهاراتی را مطرح کرده است که او خود یکی از گزینه‌ها برای هدایت کاتالان‌ها است و این احتمال وجود دارد که در آینده مسی را هدایت کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала