Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انصراف بارسا از جذب واینالدوم به دلیل درخشش محصول آکادمی

© REUTERS / JON SUPERSoccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal
Soccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که بارسلونا دیگر تمایلی به جذب جینی واینالدوم هافبک هالندی لیورپول ندارد و سران این تیم می‌خواهند به ایلاکس موریبا فرصت بدهند.

به گزارش اسپوتنیک، جورجینیو واینالدوم هافبک هالندی لیورپول، آخرین فصل قرارداد خود با سرخ‌های آنفیلد را پشت سر می‌گذارد و با نزدیک شدن به پایان فصل شایعات درباره جدایی احتمالی او نیز قوت می‌گیرد.

واینالدوم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2021
ورزش
بارسا هنوز دست از سر واینالدوم برنداشته است

این بازیکن که تابستان گذشته در رادار بارسلونا قرار داشت، به نظر می‌رسید که هنوز هم یکی از گزینه‌های کاتالان‌ها باشد و کومان برای جذب او در تابستان اقدام کند.

نشریه کاتالانی اسپورت اما مدعی‌ست که بارسلونا از جذب این بازیکن باتجربه منصرف شده و در تابستان پیشرو هیچ اقدامی برای جذب او صورت نخواهد گرفت.

دلیل انصراف بارسا از جذب این بازیکن درخشش ایلاکس موریبا هافبک جوان و آینده‌دار این تیم است که اخیراً درخشش بسیار خوبی در ترکیب کاتالان‌ها داشته است.

موریبا محصول آکادمی لاماسیا است و با جو بارسلونا کاملاً آشنا، و در ضمن هنوز خیلی جوان است و می‌تواند با برنامه‌های کومان خیلی سریع وفق پیدا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала