Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حسرت رئالی‌ها ادامه دارد؛ هازارد ال‌کلاسیکو را از دست می‌دهد؟

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
عضو شوید
آ.اس مدعی‌ست که ادن هازارد به دلیل مصدومیت یک ماه قادر به همراهی رئال مادرید نخواهد بود و ال‌کلاسیکو را نیز از دست خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد در آخرین جلسه تمرینی رئال مادرید غایب بود و در فهرست بازیکنان دعوت شده برای دیدار با آتالانتا در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نیز نام او دیده نشد تا شایعات در مورد مصدومیت مجدد او اوج گیرد.

زین‌الدین زیدان که از پاسخ دادن پرسش‌ها در مورد هازارد خسته شده است، در نشست خبری قبل از دیدار با آتالانتا، مصدومیت این بازیکن را تایید کرد و مدعی شد که ستاره بلجیمی روزهای دشواری را سپری می‌کند.

رئال مادرید تا حالا مدت زمان دوری این بازیکن را مشخص نکرده و فردا پس از معاینات بیشتر مشخص خواهد شد که او چه مدتی از میادین به دور خواهد بود.

اما نشریه مادریدی آ.اس، مدعی‌ست که هازارد با مصدومیت جدیدش یک ماه از میادین دور خواهد بود و قطعا بازی مقابل بارسلونا را از دست می دهد.

براساس ادعای آ.اس، مصدومیت هازارد از ناحیه ماهیچه مازویی بزرگ ران راست است که بهبودی آن حد اقل یک ماه را در برخواهد گرفت.

هازارد در یک سال اخیر مجموعا 320 روز را مصدوم بوده که رکوردی عجیبی به شمار می‌رود. مهاجم بلجیمی در این فصل فقط سیزده بازی داشته که سه گل به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала