Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: مسی باز هم ثابت کرد که بهترین بازیکن دنیا است

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
عضو شوید
رونالد کومان پس از پیروزی پرگل بارسا بر اوئسکا از لیونل مسی تمجید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا و هوئسکا در چارچوب هفته بیست و هفتم لالیگا در نیوکمپ به مصاف هم رفتند؛ این بازی با سوپرگل های مسی و گریزمن از همان ابتدا سرنوشتش مشخص شد و در نهایت نتیجه 4-1 به سود کاتالانی‌ها پایان یافت.

بازیکنان بارسا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
بارسلونا 4 – هوئسکا 1؛ پیروزی بی‌دردسر کاتالان‌ها و بازگشت به رده دوم
رونالد کومان، سرمربی هالندی بارسلونا پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و در پیوند به اتفاقات شب گذشته صحبت کرد. کومان ابتدا به ستایش از فوق ستاره آرجنتینی تیمش پرداخت و گفت:«مسی باز هم نشان داد که بهترین است. گل اول لئو فوق العاده زیبا بود. او شایسته این است که لقب مهمترین ستاره بارسا را یدک بکشد».
سرمربی بارسا در ادامه در خصوص بازی شب گذشته شاگردانش برابر هوئسکا گفت:«اخیرا در خیلی از بخش ها پیشرفت کرده ایم، موثرتر از قبل بازی می کنیم و اشتباهات دفاعی مان را نیز کاهش داده ایم. حالا موقعیت بهتری در جدول لالیگا داریم و به همین دلیل اعتماد به نفس مان افزایش یافته است. سیستم سه دفاع به ما قدرت بیشتری در دفاع می دهد و از کیفیت بازیکنان مان بهره بیشتری می بریم».
کومان در پایان صحبت‌هایش در خصوص قهرمانی در لالیگا گفت:«کورس قهرمانی دشوار خواهد بود، تیم های زیادی هستند که می توانند کار را برای ما دشوار کنند. ادامه دادن در این سطح فقط به خودمان برمی گردد. یکشنبه بازی سختی در خارح از خانه خواهیم داشت و اگر نمایش خوبی اجرا نکنیم ممکن است امتیاز از دست بدهیم».

در بازی شب گذشته لیونل مسی دو گل زد و آنتوان گریزمن و اسکار مینگسا گل های دیگر با وارد دروازه حریف ته جدولی کردند.  بارسا 6 هفته پیش در 11 امتیازی اتلتیکو بود ولی امتیاز هایی که شاگردان دیه گو سیمئونه از دست دادند و بردهای متوالی بارسا کمک کرد تا آبی اناری ها نزدیک تر از همیشه به صدر شوند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала