Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعجوبۀ به نام مسی؛ توفان ناتمام لئو در مسیر شکستن رکوردها + عکس

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021
Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
عضو شوید
 فوق ستاره آرجنیتینی بارسلونا با درخشش برابر هوئسکا موفق به رکورد دیگری شد و در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، نشریۀ اسپانیایی «مارکا» اعلام کرد لیونل مسی در شبی که به رکورد تعداد بازی ژاوی هرناندز، اسطوره این باشگاه برابری کرد، ستاره بی‌چون و چرای زمین بود.

Lionel Messi mit seinen Teamkollegen vom FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
تبریک صمیمانۀ نیمار و سوارز به رکورد شکنی مسی در بارسلونا + ویدیو

 مسی توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند و البته که در دادن پاس گل نیز موفق بود. ستاره تمام‌نشدنی آبی‌اناری‌ها تعداد گل‌های خود در این فصل از رقابت‌های لالیگا را به عدد 21 رساند تا برای سیزدهمین فصل متوالی در یک فصل لالیگا 20 گل یا بیش از آن به ثمر رسانده باشد.

مسی  با این کار شانس خود برای دریافت جایزه پیچیچی افزایش داد را و مدعی کسب عنوان آقای گلی لالیگا شد. پس از مسی، لوییس سوارز هم‌تیمی سابق او با 18 گل در رده دوم قرار دارد و جرارد مورنو و کریم بنزما با 15 گل در رده سوم هستند. جالب اینکه مسی در 10 مسابقه اخیر خود 14 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده تا آمادگی بالایش را در این هفته‌ها به اثبات برساند.

پیروزی 4 بر یک بارسلونا مقابل اوئسکا برای لیونل مسی شبی رویایی بود چرا که فوق ستاره آرجنتینی موفق شد با رکورد 767 بازی ژاوی هرناندز در بارسا برابر شود و حالا نیاز به یک بازی دیگر دارد تا رکورد بیشترین بازی برای بارسلونا را به خود اختصاص دهد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала