Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کابوس بی‌پایان رئال؛ فصل برای «هازارد» به پایان رسید

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
عضو شوید
مهاجم بلجیمی رئال مادرید با مصدومیت جدیدی دست و پنجه نرم می‌کند. نشریه اسپانیایی مدعی شده که او ادامه فصل لالیگا را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک، امروز عصر بود که باشگاه رئال مادرید طی بیانیه‌ای خبر از مصدومیت دوباره ادن هازارد دارد. ستاره بلجیمی در تمرین روز گذشته رئال غیبت داشت و از فهرست تیم برای بازی حساس فردا مقابل آتالانتا خط خورد.

Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
حسرت رئالی‌ها ادامه دارد؛ هازارد ال‌کلاسیکو را از دست می‌دهد؟

نشریه اسپانیایی «مارکا» مدعی شد که هازارد پس از مشورت با اطرافیانش و نیز پزشکان باشگاه موافقت کرده تا مچ پای چپش جراحی شود. پزشکان معتقدند دلیل بسیاری از آسیب های عضلانی او وضعیت نه چندان مطلوب مچ پایش است؛ همان ناحیه ای که 26 نوامبر 2019 و در بازی برابر پی‌اس‌جی آسیب دید و زمستان گذشته جراحی شد.

او به احتمال زیاد برای رفع این مشکل و برداشتن قطعه از مچ پای خود دوباره زیر تیغ جراحان می رود. در این صورت ستاره بلژیکی ادامه فصل را از دست می دهد و حتی حضورش در رقابت های یورو 2020 که در تابستان 2021 برگزار می شود، در هاله ای از ابهام قرار می گیرد.

ادن هازارد تاکنون در 11 مقطع به دلیل مصدومیت یا بیماری از دسترس رئال مادرید خارج شده است. همه این مصدومیت ها از نوع عضلانی بوده تا پزشکان رئال مادرید به این نتیجه برسند که این مصدومیت ها به یکدیگر ربط دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала