Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو به تنهایی نمی‌تواند یوونتوس را قهرمان اروپا کند

© REUTERS / MASSIMO PINCACristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
عضو شوید
مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید، فوق ستاره پرتگالی یوونتوس نمی‌تواند به تنهایی بانوی پیر را قهرمان اروپا کند.

به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپاف میزبان لاتزیو خواهد بود.

Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
زیدان: بازگشت رونالدو؟ بله، ممکن است اما او حالا بازیکن یوونتوس است

بایرن مونیخ با پیروزی 4-1 در بازی رفت در المپیکو رم، خیالش بابت صعود راحت است. کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه آلمانی که در دهه 80 میلادی برای اینتر بازی می کرد، در خصوص حضور کریستیانو رونالدوT بازی بایرن و لاتزیو و وضعیت فوتبال اروپا  مصاحبه‌‎ای انجام داده است

رومینگه ابتدا در مورد اینکه فوق ستاره پرتگالی یوونتوس به تنهایی قادر به قهرمانی بانوی پیر نیست، اظهار داشت:«مقابل پورتو، کریستیانو رونالدو بهترین روزش را نداشت و خودش هم این را می داند. چنین اتفاقاتی رخ می دهد. یوونتوس، رونالدو را گرفت تا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش کند اما رونالدو به تنهایی نمی تواند تفاوت ها را رقم بزند و یوونتوس را قهرمان کند».
مدیر اچرایی بایرن در ادامه در خصوص وضعیت فوتبال ایتالیا صحبت کرد:«تیم ما دو ویژگی بارز دارد؛ اولی، کیفیت بالای بازیکنان و کادرفنی است و دیگری، مغرور نشدن اعضای تیم و از پیش برنده ندانستن خود است. ما به هر حریفی احترام می گذاریم و می دانیم که برای پیروز شدن باید مبارزه کنیم».

رومینگه در پایان گفت:«ایتالیا بدون نماینده در یک چهارم نهایی؟ ممکن است اتفاقی باشد. در دو دهه قبل، اینتر، میلان و یوونتوس همگی از اوج دور شدند و حالا رسیدن به اوج سخت تر از گذشته شده است».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала