Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوت‌زنی از راه دور؛ سلاح جدید کومان برای ختم کردن حریفان

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
عضو شوید
در بازی برابر هوئسکا، بارسلونا سه بار با شوت‌زنی از بیرون محوطه جریمه به گُل رسید و به نظر می‌رسد که کومان سلاح جدیدی برای پیروزی در دست گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا جز محدود باشگاه‌های اروپایی است که بازیکنانش کمتر اقدام به شوت‌زنی از بیرون محوطه جریمه می‌کنند و سبک بازی این تیم اجازه چنین کاری را به بازیکنان نمی‌دهد.

Soccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
انصراف بارسا از جذب واینالدوم به دلیل درخشش محصول آکادمی

اما حالا به نظر می‌رسد که کومان در کنار سایر تغییراتی که آورده، به بازیکنان اجازه داده تا از بیرون محوطه جریمه شوت‌زنی کنند و این روش می‌تواند همچون اسلحۀ جدید برای این سرمربی هالندی برای پیروزی برابر حریفان باشد.

کومان که خود نیز یکی از شوت‌زن‌ترین مدافعان دوران خودش بود، در دیدار برابر هوئسکا از اسلحۀ جدید خود رونمایی کرد و تیم او سه بار با شوت‌زنی از راه دور به گُل رسید.

بارسا دیشب دوبار توسط مسی در دقایق 13 و 90 و یک بار توسط گریزمن در دقیقه 35 به گُل رسید و این بازیکنان گُل‌های شان را از بیرون از محوطه جریمه به ثمر رساندند.

بارسا در این فصل 10 گل از مجموع 60 گل خود را از راه دور به ثمر رسانده که سه گُل به تنهایی در بازی دیشب به ثمر رسید.

کومان در مورد استفاده از این روش در بازی دیشب به خبرنگاران گفت:" این چیزی است که ما در تمرین آن را امتحان کرده ایم و در مقابل تیم‌هایی که شدیداً دفاعی بازی می‌کنند مهم است؛ ما باید در هر بازی به گُل برسیم حتی از اگر با شوت‌زنی از بیرون محوطه جریمه باشد".

این در حالی‌ست که در فصول گذشته بارسا کمترین گُل را از شوت‌های بیرون از محوطه جریمه به ثمر می‌رسند و تنها راکتیتیچ هافبک کروات بلوگرانا که حالا در سویا حضور دارد، اقدام به شوت‌زنی می‌کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала