Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سلاح‌های مخفی پی‌اس‌جی برای گمراه کردن مسی

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Paris St Germain v FC Barcelona - Parc des Princes, Paris, France - March 10, 2021 Paris St Germain's Angel Di Maria with Barcelona's Lionel Messi after the match
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Paris St Germain v FC Barcelona - Parc des Princes, Paris, France - March 10, 2021 Paris St Germain's Angel Di Maria with Barcelona's Lionel Messi after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2021
عضو شوید
پاری سن ژرمن از برخی بازیکنان خود برای متقاعد کردن لیونل مسی برای بازی کردن در ترکیب این تیم استفاده می کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ برخی از بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن یک کمپین را برای جلب توجه لیونل مسی آغاز کرده‌اند تا او را متقاعد کنند که در پاریس بازی کند در صورتی که تصمیم بگیرد تابستان آینده بارسا را ​​ترک نماید.
آنها نه تنها توسط نیمار از طریق واتس‌اپ مداوم تلاش می‌کنند تا وی دوست خود را متقاعد کنند که به PSG برود.


این نیز بخشی از این استراتژی گمراه کننده PSG است، همچنان آنها ارسال پیام تسلیم شدن کیلیان امباپه قبل پس از برنده شدن برابر بارسا را در نظر گرفته‌اند که در صفحه تیم فرانسوی نشر شد که در آن تصویری از امباپه به دنبال تحسین مسی همراه با متنی نشر شده بود که امباپه همان عکس را در توییتر با ایمومی تحسین و احترام به سمت ترک قایق منتشر کرده بود.
این تظاهرات عمومی تحسین امباپه نسبت به سوپراستار ارجنتاینی، انواع تفسیری را در هر دو شبکه مطبوعات و اجتماعی ایجاد کرده است. اما فراتر از شناخت ورزشی صادقانه امباپه ادای احترام به مسی می‌کند و این یک نشانه واضح است.
حتی ترکیب مائوریسیو پوچتینو را می‌توان به عنوان بخشی از یک استراتژی بزرگتر که هدف آن مسی است، تفسیر کرد. البته، پوچتینو سلسله مراتب کافی و مسیر را برای اشغال نیمکت باشگاه دارد. با این حال، فراموش نکنید که او مربی آرژانتینی است، که با زبان مسی خوب‌تر می‌فهمد و این یک عامل بیشتر در تثبیت محیط لاتین است که او را راضی به پوشیدن لباس پاریسی‌ها نماید.
در نهایت، در این روز دی ماریا قرارداد خود را با PSG برای یک سال تمدید کرد. تداوم حضور مهاجم آرژانتینی که در باشگاه پاریسی پیروز می‌شود، یک استراتژی دیگر برای جذب مسی است. زیرا دی ماریا و مسی دوستان نزدیک هستند، متعلق به همان نسل ورزشی هستند، هر دو در روزاریو (آرژانتین) متولد شده اند.
او به طور عمومی تمایل خود را برای بازی دوباره با مسی اظهار داشته: "بازی با مسی؟ بله من امیدوارم، فکر می‌کنم امکانات زیادی وجود دارد، باید آرام باشم، فکر کنم در مورد تمدید و ادامه کار در پاریس، زیرا من در اینجا بسیار خوشحالم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала