Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هانسی فلیک: اطمینان دارم با تیمی که دوست ندارم روبرو می‌شویم!

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هانسی فلیک
هانسی فلیک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2021
عضو شوید
هانسی فلیک از صعود بایرن مونیخ به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا می گوید.

به گزارش اسپوتنیک، همان‌طور که انتظار می‌رفت تیم بایرن مونیخ با اقتدار توانست تیم لاتزیو را حذف و راهی مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان شود.

بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2021
رکورد جدید بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا + عکس

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ پس از برد دو بر یک تیمش در بازی برگشت مقابل لاتزیو در آلمان گفت:«برای من مهم بود که ما در این بازی پیروز شویم. لاتزیو در خط دفاعی عملکرد خوبی ارائه داد، اما فکر می کنم بایرن مونیخ شایسته کسب این پیروزی بود. اما چه حیف که در دقایق پایانی دروازه ما باز شد».
سرمربی باواریایی‌ها در ادامه گفت:«خط حمله ما بسیار قوی است و ما معمولا پر ریسک بازی می کنیم. مهم این است که به همین شکل ادامه داده و از جلو دفاع کنیم تا حریفانمان را تحت فشار قرار دهیم. مطمئنا هر از چند گاهی حریف فرصت‌هایی هم پیدا می‌کند، اما من می خواهم تیمم به همین شکل بازی کند».
وی در پاسخ به این سوال که دوست دارد تیمش در مرحله بعد با چه قرعه‌ای مواجه شود، عنوان کرد:«امیدوارم قرعه خوبی نصیب بایرن شود و ما دو مسابقه باکیفیت ارائه بدهیم، زیرا می‌خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم. اگر از تیمی که نمی خواهم با آنها مواجه شویم نام ببرم که تضمین می کنم به همان تیم برخورد خواهیم کرد».

به این ترتیب مدافع عنوان قهرمانی توانست در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 6 بر 2 حریف ایتالیایی خود را از پیش روی بردارد و فردا جمعه حریف این تیم در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها مشخص می‌شود.


نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала