Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ابراهیموویچ: بازیکن 20 سال پیش نیستم

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر زلاتان ابراهیموویچ Футбол. ЕВРО - 2012. Матч сборных Украины и Швеции
زلاتان ابراهیموویچ Футбол. ЕВРО - 2012. Матч сборных Украины и Швеции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2021
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویچ پس ازد دعوت شدن به تیم ملی سویدن اظهار داشت که به خاطر نامش در ترکیب نیست.

به گزارش اسپوتنیک؛ زلاتان ابراهیموویچ اصرار دارد که شایسته جایگاه‌اش در ترکیب سویدن است، حتی اگر او دیگر همان بازیکنی که آخرین بار در سال 2016 به نمایندگی از تیم ملی‌اش بود نباشد.

مهاجم میلان توسط جان آندرسون برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی این ماه مقابل کوزوو و گرجستان به علاوه بازی دوستانه با استونی فراخوانده شد که زمینه را برای بازی احتمالی او در یورو 2020 فراهم می‌کند.

او اولین فراخوان خود را پس از نزدیک به پنج سال با انتشار تصویری از خود در توییتر با پیراهن سویدن با عنوان: "بازگشت خدا" جشن گرفت.

ابراهیموویچ که در ماه اکتوبر 40 ساله شد، با 62 گل ملی بهترین گلزن تاریخ سویدن است، در حالی‌که آخرین گل او در نوامبر 2015 برابر دانمارک به ثمر رسید.

زلاتان با درخشش در این دوره از بازی‌های سری آ با 14 گل در همین تعداد مسابقه، معتقد است که هنوز هم می‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی به کانال رسمی اتحادیه فوتبال سویدن در یوتیوب گفت: "نمی‌خواهم برای کاری که قبلاً انجام داده‌ام مورد توجه قرار بگیرم، بلکه بخاطر آنچه اکنون می‌توانم ارائه دهم. نمی‌توانم بازیکنی باشم که پنج، 10، 15 یا 20 سال پیش بودم. اکنون من کاملاً هیکل و یک بازی کاملاً متفاوت دارم. اما من سطح بسیار بالایی را حفظ می‌کنم. لازم نیست نگران باشید. من در لیست تیم نیستم زیرا اسم من زلاتان است و من ابراهیموویچ هستم."

او در ادامه اضافه کرد: "این به خاطر چیزی است که من به تیم اضافه می‌کنم و آنچه که به دست آورده‌ام. فکر می‌کنم لیاقت آن را دارم."

آندرسون قبلاً فراخوان ابراهیموویچ را رد کرد اما پس از "گفتگوی عالی" با گل 116 بازیگری در نوامبر، موضع او تغییر یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала