Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آماده سازی ملی‌پوشان قطر برای مقدماتی یوفا در آکادمی اسپایر

© Photo by: Firuoz Mashoufتیم ملی قطر
تیم ملی قطر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
عضو شوید
شاگردان فلیکس سانچز از طرف فیفا برای شرکت در مسابقات مقدماتی جام جهانی یوفا و بازی با لوکزامبورگ، ایرلند و آذربایجان دعوت شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک؛ فلیکس سانچز سرمربی قطر تصمیم گرفته تا به منظور بهینه سازی سطح عملکرد بازیکنانش، تمرینات تیم را در آکادمی اسپایر برگزار کند، جایی که قطری‌ها می‌توانند مراحل خود را در زمین‌های سرپوشیده آکادمی که هوا مطبوع است طی کنند زیرا فن آوری خنک کننده که در استادیوم‌های جام جهانی 2022 استفاده می‌شود و به بازیکنان امکان می‌دهد در هر زمان از روز تمرین کنند.

قطر در مسابقات مقدماتی اروپا برای جام جهانی 2022 شرکت خواهد کرد، اگرچه بازی‌های آنها مقابل پرتگال، صربستان، ایرلند، لوکزامبورگ و آذربایجان به عنوان بازی‌های دوستانه به حساب می‌آید و هیچ امتیازی برای طرف‌های رقابت کننده برای صعود از گروه A وجود ندارد.

شاگردان سانچز پس از تساوی 2-2 برابر ایسلند در سال 2018 هنگامی که در استراحت بعدی بین المللی به مصاف لوکزامبورگ، ایرلند و آذربایجان می‌روند، برای اولین طعم بازی مقابل یک تیم اروپایی به مجارستان سفر می‌کنند.

 

آمادگی قطر برای جام جهانی 2022

برای مربی اسپانیایی، جلسات آموزشی در آکادمی آسپایر فرصتی مناسب برای استفاده از مهارت‌های فنی بازیکنانش برای بازی‌های مقابل حریف مقدماتی گروه A یوفا است که مارون‌ها به دعوت فیفا در آن شرکت می‌کنند تا تجربه بسیار زیادی قبل از اولین حضور شان در یک جام جهانی در سال 2022 را کسب کنند.

تور اروپا همچنین برای بازیکنان سانچز پیش از لیگ قهرمانان آسیا، قهرمانی در لیگ ستارگان قطر و نیمه نهایی و فینال جام امیر قطر مفید خواهد بود.

پس از پایان فصل داخلی، قطر در سایر مسابقات مقدماتی گروه A و همچنین مقدماتی جام جهانی آسیا که در گروه E با عمان، افغانستان، هند و بنگلادش و جام ملت‌های آسیا 2023 در چین است درگیر خواهد شد. از طرفی سانچز نیز برای شرکت در جام طلای CONCACAF 2021  دعوت شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала