Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان 0 من یونایتد 1؛ صعود شیرین شیاطین سرخ در شب تلخ رنجرز + عکس

© AP Photo / Clive BrunskilPaul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021
Paul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
عضو شوید
در حالی که منچستریونایتد با برتری در زمین میلان جواز صعود گرفت اما رنجرز شب تلخی را سپری کرد و با دو اخراجی باخت و حذف شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در ادامه بازی‌های لیگ اروپا و پس از ساعت 12:30 شب به وقت کابل چند بازی انجام شد که در مهم‌ترین دیدار منچستریونایتد در ورزشگاه سن سیرو حریف‌اش میلان را با یک گل از پیش رو برداشت و راهی دور بعد شد.

در این بازی دو تیم بازی نزدیکی را ارائه کردند اما من‌یونایتد اندک از حریف بهتر عمل می‌کرد. دو طرف در نیمه اول نتوانستند دروازه هم‌دیگر را باز کنند تا این‌که در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 48 پاول پوگبا حساب کار را 1-0 ساخت.


در ادامه کار بازیکنان شیاطین سرخ و روسونری بارها تا امر گل‌زنی پیش رفتند اما درخشش دین هندرسون در درون دروازه مهمان و دفاع خوب میلان سبب شد تا گلی دیگر از خط دروازه‌ها عبور نکند.
با این برتری تیم یونایتد در مجموع بازی رفت و برگشت 2-1 برنده شد و به دور بعد راه یافت.

این در حالی‌ست که در دیگر بازی‌ها تیم رنجرز تحت هدایت استیون جرارد با دو اخراجی، 2-0 به اسلاویا پراگ در زمین خود شکست خورد تا با حساب مجموعی 3-1 باخته و از گردونه بازی‌ها حذف شوند. پس از قهرمانی در اسکاتلند این اولین شکست تیم جرارد پس از 18 بازی به ثبت برسد.


همچنان ویارئال 2-0 دینامو کیف را برد و در مجموع با برتری 4-0 جواز صعود گرفت. در حالی‌که آژاکس با برتی مجموعی 5-0 از سد یانگ بویز گذشت و به دور بعد رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала