Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن، لیورپول، چلسی، پی‌اس‌جی، سیتی و... رقیب زیدان در یک چهارم نهایی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
عضو شوید
تیم رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان امروز در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر یکی از تیم‌های بایرن، لیورپول، چلسی، پی‌اس‌جی، دورتموند، پورتو و منچسترسیتی قرار خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ سه سال بعد بار دیگر رئال مادرید در مرخله یک چهارم نهایی رسیده و امروز در قرعه کشی این مرحله در نیون سوییس حریف‌اش را خواهد شناخت. زیدان تلاش خواهد کرد تا با حریف بعدی‌اش در راه رسیدن به فینال در استانبول رقابت کند و به برتری دست یابد.

بایرن مونیخ، لیورپول، منچسترسیتی، پی‌اس‌جی، چلسی، بوروسیا دورتموند و پورتو یکی از حریفان تیم زیدان در دور بعدی که بین 6 تا 7 اپریل و 13 و 14 اپریل برگزار می‌شود، خواهد بود.

تیم زین الدین زیدان تنها بازمانده اسپانیایی پس از حذف بارسلونا، سویا و اتلتیکو مادرید است که می‌خواهد به هر قیمتی که شده مقابل بایرن مونیخ قهرمان فعلی قاره سبز، منچسترسیتی گواردیولا آخرین جلاد او و پی‌اس‌جی با امباپه و نیمار به برتری برسد.

لیورپول، پاری‌سن‌ژرمن و بایرن با مادرید حساب‌های معلق دارند.

اما کنجکاوی قرعه کشی بدون توجه به توپی که به رئال مادرید می‌رسد تضمین شده است. زیرا احتمالا با بایرن روبرو خواهد شد که پیش از این چند رقابت تاریخی داشته است. همچنان لیورپول فینال لیگ قهرمانان 2018 را فراموش نمی‌کند ، دیداری که سرخیو راموس در نیمه اول صلاح را از میدان خارج کرد.

پاری‌سن‌ژرمن با بازگشت نیمار از مصدومیت در دو بازی مرحله یک شانزدهم نهایی سال 2018 توسط مادرید حذف شد. اگر قرعه‌کشی با بوروسیا دورتموند روبرو شود جایی که ارلینگ هالند ستاره بزرگ و پرطرفدارترین بازیکن آن لحظه است، یک اتفاق مشابه رخ خواهد داد.

دیدارهای مختلف نیز می‌تواند تجربه شود. گواردیولا و منچسترسیتی در فصل گذشته در دور دوم مادرید را کنار گذاشت و یکی از رقبای است که رئال با آنها کار سختی خواهد داشت. مادرید در لیگ قهرمانان اروپا سه بار با گواردیولا دیدار کرده و تنها یک تساوی کسب کرده است.

پورتو بازیکن سابق مادرید یعنی په په معمار اصلی حذف یووه را با خود دارد، در حالی‌که اگر رئال با چلسی روبرو شود، ادن هازارد نمی‌تواند با هم تیمی‌های سابق خود به دلیل مصدومیت روبرو شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала