Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس به دنبال جانشین موراتا؛ دپای، میلیک و هالند در رادار بانوی پیر

© REUTERS / Massimo Pincaورزشگاه خانگی یوونتوس Juventus-Napoli müsabakası
ورزشگاه خانگی یوونتوس Juventus-Napoli müsabakası - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
عضو شوید
اگر آلوارو موراتا از تورین برود یوونتوس به دنبال ممفیس دیپای، ارلینگ هالند یا آرکادیوش میلیک خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ با شک و تردید در مورد آینده آلوارو موراتا، یوونتوس در حال برنامه ریزی برای آینده است و برای این کار ممفیس دپای، آرکادیوش میلیک و ارلینگ هالند زیر نظر بانوی پیر قرار گرفته است تا یکی از آنها را شریک کریستیانو رونالدو سازد.

موراتا تابستان گذشته به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید به تورین بازگشت و در حالی‌که وی دومین گلزن برتر این فصل آنها است تصمیم‌گیری در مورد آینده او هنوز قطعی نیست.

یکی از گزینه‌ها معامله قرضی دیگر با مبلغ 10 میلیون یورو (معادل 8.5 میلیون پوند) با معامله دائمی نزدیک به 41 میلیون پوند است که با توجه به ضررهای زیاد این باشگاه به خاطر کرونا، بسیار گران به نظر می‌رسد.

این بازیکن 28 ساله در این فصل از 33 بازی در 16 مسابقه 16 گل به ثمر رسانده و یکی از عناصر اصلی خط حمله آندره پیرلو بوده است.

اما یک خروج فاجعه بار دیگر از لیگ قهرمانان باعث شده که آینده هر بازیکن به شدت مبهم شود و یوونتوس در صورت فُرصت برای حفظ موراتا تعدادی از اهداف مهم را حفظ می‌کند.

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی وظیفه دارد بازار را برای اهداف سطح اول جستجو نماید. اولین بازیکن ممفیس دپای از لیون است بازیکنی که فصل گذشته در حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد. ستاره هالندی در تابستان امسال یک بازیکن آزاد خواهد بود و در پشت صحنه یوونتوس به عنوان بازیکنی با شخصیت و مهارت فنی دیده می‌شود که به عنوان مُهاجم اصلی یا ثانویه بازی می‌کند.

سیستم فعلی یوونتوس شاهد دو حمله در کنار کریستیانو رونالدو بوده و نقطه مرکزی بازی موراتا، دژان کولوسفسکی یا فدریکو کیزا است و دپای می‌تواند آن نقش را بازی کند.

بیشتر به این بستگی دارد که آیا لیون می‌تواند دپای را راضی به تمدید کند یا خیر؟

ژان میشل اولاس رئیس لیون روز پنجشنبه گفت: "برای ممفیس، خواب می‌بینم که او پیشنهاد ما را بپذیرد که هنوز هم مهم است. او چیزهای زیادی را به ارمغان می‌آورد، او در این فصل مستقیماً در 23 گل لیگ حضور داشته است."

اگر لیون نتواند او را متقاعد کند یوونتوس علاقه زیادی به او دارد و آماده رقابت با بارسلونا برای امضای وی می‌باشد.

یک گزینه جایگزین با آشنایی بیشتر با خواسته‌های سری A ، آرکادیوش ملیک خواهد بود.

ملیک با قرارداد قرضی 18 ماهه از ناپولی با گزینه خرید به تیم فرانسوی پیوست اما پس از شش ماه می‌تواند به ایتالیا برگردد.

قبل از این‌که موراتا را یووه به خدمت بگیرد، این مهاجم پولندی به عنوان یک هدف اصلی برای یوونتوس در نظر گرفته می‌شد زیرا او بهترین بازیکن سبک برای بازی در کنار رونالدو به شمار می‌رود.

او 48 گل برای ناپولی به ثمر رسانده و در سطح واقعی خط حمله تیم یوونتوس نمایش می‌دهد. حقوق کمتر از 5 میلیون یورو (4.3 میلیون پوند) نیز برای سلسله مراتب یوونتوس جذاب است. اما رویای بزرگ این باشگاه خرید ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند است. ستاره نارویژی یکی از بازیکنان پر تقاضا در حال حاضر در فوتبال جهان است و در قرارداد دورتموند 90 میلیون پوند شرط آزادی دارد - اگرچه این فقط در صورت پرداخت مبلغ در یک پرداخت قابل فعال سازی است.

هالند به عنوان یک استعداد نسلی شناخته می‌شود و در سن 20 سالگی می‌تواند بیش از یک دهه به عنوان بازیکن حق امتیاز برای یوونتوس باشد. این رقم بالا است، به مراتب بیشتر از آنچه برای حفظ موراتا لازم است اما یوونتوس قصد دارد بسیاری از بازیکنان خود را با بیش از 30 میلیون در تابستان امسال بفروشد تا یک تیم بیمار را تازه کند. هالند در دوران نوجوانی در ردبول سالزبورگ ظهور کرد و همچنان به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و از زمان مهاجرت به آلمان 47 گل در 48 بازی برای دورتموند به ثمر رسانده است.

از طرف دیگر یوونتوس خوشحال است که رابطه قوی با مینو رایولا نماینده هالند دارد. او نماینده ماتیس دی لیخت نیز است. یوونتوس پیش از رقبای اروپایی خود از آژاکس در سال 2019 با او قرارداد امضا کرد. رایولا یک مذاکره کننده ترسناک است اما اگر یوونتوس همه کار را برای هالند انجام دهد، رابطه او با پاراتیچی و پاول ندوود می تواند تعیین کننده باشد.

یکی از گزینه‌های نهایی دیدار مجدد با مویز کین است که یوونتوس در سال 2019 به اورتون فروخت می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала