Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوفا به باشگاه‌های بزرگ قدرت مالی می‌دهد

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر لیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
عضو شوید
باشگاه‌های بزرگ اروپایی می‌توانند خودشان در مورد قرارداد اسپانسر شان مذاکره کنند و درآمدشان را به طور بالقوه افزایش بدهند.

به گزارش اسپوتنیک؛ اتحادیه فوتبال اروپا یا یوفا می‌خواهد تا از این پس به باشگاه‌ها قدرت بیشتری در مورد درآمد شان بدهد. این سازمان که با ایجاد یک سوپرلیگ بالقوه تهدید می‌شود آماده امتیازات بیشتر به باشگاه‌های اروپایی است.

به گزارش فایننشال تایمز، سوپرلیگ می‌تواند قدرت بیشتری کسب کند و از درآمد بیشتری از حقوق تلویزیون و حمایت مالی بهره‌مند شود. در پشت صحنه، مذاکرات چندین ماه جریان داشته که با ایجاد یک سوپرلیگ اروپا، پروژه‌ای که به ویژه توسط رئیس رئال مادرید فلورنتینو پرز پشتیبانی می‌شود، یوفا آماده است تا امتیازاتی را به باشگاه‌های اروپایی بدهد تا از برگزاری این رقابت جدید جلوگیری کند.

براساس اطلاعاتی که توسط فایننشال تایمز بسیار جدی آشکار شده، ارگانی که فوتبال اروپا را هدایت می‌کند می‌تواند در سال‌های آینده بخشی از مدیریت لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را واگذار کند. هدف، دادن قدرت بیشتری به باشگاه‌های اروپایی است تا آنها بتوانند در زمینه قراردادهای حمایت مالی و حقوق تلویزیونی با یکدیگر مذاکره کنند و سرمایه بیشتری نسبت به زمان حاضر کسب نمایند.

 

مذاکرات انجمن باشگاه‌های اروپا با یوفا

امروز یوفا فروش همه این قراردادها را مدیریت می‌کند، سپس 3.25 میلیارد یورو را به عنوان جایزه و حقوق تلویزیونی به باشگاه‌های شرکت کننده در C1 و C3 توزیع می‌کند. از سال 2017 انجمن باشگاه‌های اروپا موسوم به ECA (که بیش از 200 تیم اروپایی را نمایندگی می‌کند) در مورد فروش حقوق تلویزیونی به یوفا مشاوره داده است. به گفته فایننشال تایمز این او است که در حال گفتگو با نهاد اروپایی است تا قدرت بیشتری به باشگاه‌ها بدهد. در صورت رسمیت یافتن این اصلاح، باشگاه‌های فوتبال می‌توانند با همان اساس و با همان اختیارات یوفا در مذاکرات مربوط به حقوق حمایت مالی و حقوق تلویزیونی شرکت کنند. در کنار یوفا این امتیاز باید با رسمی شدن اصلاحات C1 که باید در سال 2024 انجام شود و کنار گذاشتن قطعی سوپرلیگ همراه باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала